annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo tv internet vorlijken

Topic gestart op: 30-04-21 20h40

Antwoorden: 16 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo tv internet vorlijken

Hallo allemaal bij telenet one pakket betaald 106 euro voor terug kijk tv voor internet 150 mbsc voetbal pakket tv box er bij. Bij Orange betaald ook 106 euro met WiFi boost 400 mbsc en voetbal pakket geen terug kijk tv er bij. nu kunt u beter na denken wat ik gaan doen meer mogelijkheden bij telenet raar waar voor zelfde van prijs nu nog nadenken. Maar ben tevreden klant van Orange maar ze mogen wel terug kijk tv insteken in digibox of iets doen. Ik heb go unlimted 30 gb telenet  krijg one pakket voor gsm 40 gb. 

 

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sloebers 

Nee, eigenlijk niet, want ik kijk nooit naar voetbal, dat spreekt me totaal niet aan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Ik gebruik al jaren geen vaste lijn meer alles per gsm en met whatsapp. 

In bijna elk abonnement zit onbeperkt bellen dus daar heb ik de vast lijn echt niet voor nodig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Het is misschien niet echt meer van deze tijd @Gregory  maar ik gebruik het nog. 😊

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ik had die ook nog bij telenet @Anonymous 

Toen ik de overstap deed naar Orange deed ik me afgevraagd of ik die nog wel nodig had. 
Denk dat het een gewoonte was van mijn tijd bij proximus

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb na mijn verhuis in mei 2003 nooit nog een vaste lijn genomen en ik mis ze absoluut niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen