Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-12-21 08h56
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo, maandag is een installeur van orange langs geweest om mijn tv en internet aan te sluiten.. hij heeft mijn digibox enz geïnstalleerd.. maar nu blijkt dat het signaal niet inorde is..en zei hij dat telenet dit moest komen oplossen.. maar heb nog niks of niemand gezien of gehoord?.. nu zit ik al de hele tijd dus zonder tv en internet.. dit vindt ik niet ok?!
Mvg
Ik zit ook met het zelfde probleem dat telenet ook moet langskomen om de aansluiting buiten moeten vervangen of spraken is van een mogelijk defect aan de kabel zelf dan. ,door het feit dat er op de aansluiting vuil is geworden weersomstandigheden van de afgelopen jaren. ,destijds hadden ze de aansluiting niet gedicht hebben met een tape. ,Gisteren is er een installateur langsgekomen en die heeft tegen mij gezegd dat ik moet wachten tot het probleem is hersteld en kunnen ze pas alles terug aansluiten/activeren.
@negenduust goedenavond,
Heeft een van onderstaande antwoorden je geholpen?
Zo ja, dan mag de deze als oplossing aanvinken, dank je.
Dat kan voorvallen dat Telenet nog ergens iets moet doen. Orange geeft dit door aan Telenet en Telenet moet op zijn beurt in actie schieten enkel zal Telenet niet haasten voor Orange klanten.
Nu dien je dus echt te wachten tot Telenet in actie komt meer kan je niet doen. Je kan nog eens doen wat @Josette je heeft voorgesteld enkel zal dat niet heel veel opschieten.