Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-09-22 08h49
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange-diensten worden einde week thuis geïnstalleerd. Ik heb nu een installatie van Telenet. Moet ik deze zelf verwijderen want hardware van Orange moet op die plaats komen?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kunt dat doen @man2u2
Maar de installateur kan ook de modem van Telenet er af doen - veel werk is het niet. De Orange modem komt op die plaats
Verder je TV decoder wegdoen is ook niet veel werk
Vergeet niet van ze binnen te doen (modem + voeding, decoder + voeding+ afstandsbediening) in een Telenet shop. Je krijgt dan een een ontvangstbewijs
Welcome to the club
Thanks. Ik zie er naar uit. Hopelijk even goed of beter dan Telenet. Buiten hun prijzen was ik er zeer tevreden over.
Ik was ook tevreden over telenet - maar de prijzen bleven maar omhoog gaan
Heb bij de overstap mijn vaste telefoonlijn laten vallen - heb die toch niet nodig - had bij telenet prijs volgens verbruik
Je kunt dat doen @man2u2
Maar de installateur kan ook de modem van Telenet er af doen - veel werk is het niet. De Orange modem komt op die plaats
Verder je TV decoder wegdoen is ook niet veel werk
Vergeet niet van ze binnen te doen (modem + voeding, decoder + voeding+ afstandsbediening) in een Telenet shop. Je krijgt dan een een ontvangstbewijs
Welcome to the club