Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-20 10h17
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @Totem
Als je een Love trio hebt en je wil naar een Go Intense of Unlimited staat er 30 of 40 EUR bij de voorstellen
Moet er voor deze niet 21 of 31 EUR staan ?
Moeilijk om de stap te zetten want er is geen weg meer terug
Thanks,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag Izzet3838,
Indien je momenteel koala hebt met love trio betaal je €20 + €49 = €69
Hiervoor heb je nu 8GB en onb bellen & smsen. (dubbele data)
Met de nieuwe tarieven zal je voortaan voor MAAR €1 meer 15GB hebben.
Dus, Go Intense met love trio: €21 + €49 = €70
Hiervoor heb je 15GBen onb bellen & smsen.
Ik hoop dat dit een antwoord op je vraag is. Momenteel ben ik in verlof (shop medewerker) dus ik dacht de community wat te helpen indien er vragen waren. 😉
Groeten,
Tom B
@Gregory schreef:Vind je hier ivm de 9 EUR korting
Multiproductvoordeel
Heb je een Love-abonnement (Love Duo of Love Trio)?
Dan ontvang je € 9 korting op de prijs van je Go Intense- en /of Go Unlimited-abonnement(en). Dit voordeel wordt toegekend vanaf het eerste in aanmerking komende abonnement en wordt toegekend op je factuur na activering van de internetdiensten aan alle abonnementen die compatibel zijn met de promotie.Heb je enkel een mobiel abonnement?
Dan ontvang je € 9 korting op de prijs van je Go Intense- en / of Go Unlimited-abonnement(en) wanneer je ten minste twee compatibele abonnementen hebt.Als je je Love-abonnement opzegt of nog maar één mobiel abonnement hebt of een abonnement wijzigt in een van onze abonnementen die niet compatibel is met de promotie, wordt de promotie aangepast en alleen toegekend aan compatibele tarieven.
Dit voordeel is enkel zichtbaar op jouw factuur en niet op de My Orange-app of op jouw Klantenzone.
Dit voordeel wordt slechts één keer per maand toegekend per compatibel tariefplan en wordt niet toegekend aan klanten met een btw-nummer.
Heb ondertussen ook een bevestigend antwoord gekregen van een Orange verkoopster die de cursus maandag aandachtig gevolgd heeft
Verder heb ik ook op facebook de vraag gesteld en het is ook bevestigd
Enkel de 5000 schijnt te vertellen dat het enkel voor nieuwe contracten is.
Denk dat het moelijk kan enkel voor nieuwe contracten zijn. Want als je verandert naar een Intense of een Unlimited ben je eraan
Beste @Totem
Als je een Love trio hebt en je wil naar een Go Intense of Unlimited staat er 30 of 40 EUR bij de voorstellen
Moet er voor deze niet 21 of 31 EUR staan ?
Moeilijk om de stap te zetten want er is geen weg meer terug
Thanks,
Ugh @Gregory,
Bedankt voor je feedback hieromtrent ! Hiervoor kan je printscreens doorsturen naar het webcare-tribe in het privé met je persoonlijke data zo kunnen de betrokken dienst dit grondig analysere met concrete voorbeelden.
Totem's zonnegroeten,
Totem
ik heb dezelfde vraag, wou switchen van koala naar intense maar heb toch besloten om vanavond de klantendienst te bellen en het zeker te weten, moest totem niet antwoorden laat ik iets weten.
Dag Izzet3838,
Indien je momenteel koala hebt met love trio betaal je €20 + €49 = €69
Hiervoor heb je nu 8GB en onb bellen & smsen. (dubbele data)
Met de nieuwe tarieven zal je voortaan voor MAAR €1 meer 15GB hebben.
Dus, Go Intense met love trio: €21 + €49 = €70
Hiervoor heb je 15GBen onb bellen & smsen.
Ik hoop dat dit een antwoord op je vraag is. Momenteel ben ik in verlof (shop medewerker) dus ik dacht de community wat te helpen indien er vragen waren. 😉
Groeten,
Tom B
Ik wacht wel een tijdje. Is niet zo dringend @izzet3838
Maar als je het antwoord hebt hoor ik het graag