Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-22 09h54
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik ben een bestaande klant met Love Duo en Go Plus.
Momenteel loopt er nog enkele dagen een actie waarbij Go Extreme slechts € 30 per maand kost voor de volledige duurtijd van het contract.
Ik slaag er via de klantenzone echter niet in om over te stappen. Daar wordt de gewone prijs van Go Extreme weergegeven: € 40 per maand.
Ook wanneer ik daarnet belde met de klantendienst, lukt het de medewerker niet om om te zetten aan het speciale tarief. Hij vroeg me gewoon om later nog eens terug te bellen. Zeer vreemde uitleg.
Is er al iemand in geslaagd om deze omzetting te doen aan het correcte tarief?
Hoe kan ik dit proberen forceren?
@Hippie1727 ,
Hiervoor kan men niets doen in de shop aangezien dit gaat over een webpromo die niet van toepassing is in de winkel.
Groeten,
Tom
Shop medewerker
Bedankt. Dat bespaart me tijd. Ik was van plan om in de winkel in Oostende binnen te springen, als men me telefonisch niet kan helpen, maar dat blijkt dus geen zin te hebben.
Wel vreemd dat ik €10 per maand meer wil spenderen, en dat Orange dit blijkbaar niet in orde kan brengen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |