annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love Duo: Go Plus omzetten naar Go Extreme special deal

Topic gestart op: 03-03-22 09h54

Antwoorden: 11 antwoorden

FlashWeave
Ervaren verkenner

Love Duo: Go Plus omzetten naar Go Extreme special deal

Ik ben een bestaande klant met Love Duo en Go Plus.

Momenteel loopt er nog enkele dagen een actie waarbij Go Extreme slechts € 30 per maand kost voor de volledige duurtijd van het contract.

Ik slaag er via de klantenzone echter niet in om over te stappen. Daar wordt de gewone prijs van Go Extreme weergegeven: € 40 per maand.

Ook wanneer ik daarnet belde met de klantendienst, lukt het de medewerker niet om om te zetten aan het speciale tarief. Hij vroeg me gewoon om later nog eens terug te bellen. Zeer vreemde uitleg.

Is er al iemand in geslaagd om deze omzetting te doen aan het correcte tarief?
Hoe kan ik dit proberen forceren?

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Samad
Ervaren verkenner

Spijtig. Is gewoon een tarifchange aan webpromo koppelen, mag je zo meegeven als je iemand aan de lijn hebt. Grts!

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag @FlashWeave .

Probeer eens via FB- Messenger?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Het kan ook zijn dat je dat nu niet zien kan.

En pas op je eerste afrekening verrekend wordt.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
FlashWeave
Ervaren verkenner

Een derde Orange medewerker die ik aan de lijn had vertelde me ook dat ik gewoon kon bestellen aan € 40, en dat ik dan op mijn eerste factuur € 31 zal zien staan. Kan iemand dit bevestigen. Het voelt vreemd aan om een bestelling te moeten plaatsen waar een verkeerd bedrag tegenover staat. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@FlashWeave 

Die 31 EUR is omdat je ook vast internet van Orange hebt

Als je het niet in My Orange of de klantenzone kunt doen is het omdat de speciale actie ( waar iedereen kon overschakelen - denk dat de promotie tot 31/01/2022 liep.

Langs de andere kan lees ik hier een antwoord van vandaag  waar je kunt van af leiden dat het nu ook nog mogelijk is Re: Orange lance le Go Extreme special edition ! - Page 3 - Tribe

Dus zou ik nog eens terugbellen - de aanhouder wint - als je de volledige thread leest, zie je dat er mensen zijn van de 5000 die het niet weten.  Terugbellen tot je iemand hebt die het wel weet

Success

0 pluimen
Hippie1727
Veteraan verkenner

Ik zou hiervoor eens tot bij een Orange Shop gaan, misschien kunnen zij u verder helpen!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen