Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-22 09h54
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik ben een bestaande klant met Love Duo en Go Plus.
Momenteel loopt er nog enkele dagen een actie waarbij Go Extreme slechts € 30 per maand kost voor de volledige duurtijd van het contract.
Ik slaag er via de klantenzone echter niet in om over te stappen. Daar wordt de gewone prijs van Go Extreme weergegeven: € 40 per maand.
Ook wanneer ik daarnet belde met de klantendienst, lukt het de medewerker niet om om te zetten aan het speciale tarief. Hij vroeg me gewoon om later nog eens terug te bellen. Zeer vreemde uitleg.
Is er al iemand in geslaagd om deze omzetting te doen aan het correcte tarief?
Hoe kan ik dit proberen forceren?
Echt bedroevend. Net een 4de medewerkster aan de lijn gehad. Zij was goed op de hoogte, en probeerde de omzetting door te voeren, maar dit lukte niet. Zij verzekerde me dat deze actie enkel voor nieuwe klanten is. Dat dit in het verleden (voor 31/01/2022) wel lukte voor bestaande klanten, maar nu niet meer.
@TomB of @Totem : misschien weten jullie hier als Orange medewerkers meer over? Is het de nieuwe policy van Orange om bestaande klanten slechter te behandelen dan nieuwe klanten? Liever tijd/energie/promoties investeren in nieuwe klanten dan moeite doen om bestaande klanten te behouden?
Als er toch nog iets mogelijk zou blijken, verneem ik het graag langs deze weg, maar ik ga er zelf geen extra tijd meer insteken door een 5de keer naar de klantendienst te bellen.
Neem contact via Messenger dan is het 'direct' in orde. Via die weg doen de meeste hun vraag of aanpassing.
Als je geen Facebook hebt dan kan je ook via de chat pagina van Orange zelf gaan.
https://eshop.orange.be/nl/mobiel/gsm-abonnementen
ja zal daar rechts onderin een teken zien staan voor te chatten. Probeer het via die weg dan het in orde te krijgen. @Totem gaat er ook niet veel aan kunnen doen aangezien dit onze moderator is.
Beste,
Bel nog eens naar de klantendienst tot je een meer ervaren iemand aan de lijn hebt.
Groetjes
Bedankt voor de tip. Ik belde net een tweede keer, maar helaas zonder succes. Deze medewerker wist niet eens dat de promo nog liep. Ik probeer later vandaag nog een derde keer.