annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love Duo installatie

Topic gestart op: 30-07-19 11h15

Antwoorden: 9 antwoorden

TMCLS93
Gewaardeerd verkenner

Love Duo installatie

Hoi iedereen, 

 Gisteren (29/07/2019) heb ik Love Duo laten installeren. De installatie van de modem en het pakket verliep zonder problemen. Echter had de Orange technieker problemen om de modem te activeren. Hierdoor heb ik GEEN internet. De technieker zei me dat dit zeker 2 werkdagen kon duren vooraleer mijn modem actief zou zijn.

Ik zie mijn netwerk er wel tussen staan, maar kan hier niet mee verbinden. Na 2x contact te hebben gehad met Orange (29/07 en 30/07) zei de klantendienst me dat er geen public ID aanhangt, waardoor dit niet geactiveerd kan worden. Volgens hen is dit de taak van Telenet. 

 

Kan ik hier iets aandoen aan het probleel of moet ik dagen zonder internet doorbrengen? Want is niet verantwoord in 2019. 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Alexanderj
Gewaardeerd verkenner

Is het bij jou al opgelost? Ik zit al 8 dagen zonder... Ook na vervanging modem

Gr

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Alexanderj  schreef:

Is het bij jou al opgelost? Ik zit al 8 dagen zonder... Ook na vervanging modem

Gr


Ik zou de klantendienst nogmaals lastigvallen en laten nakijken of de modem bij hen correct geregistreerd en geactiveerd staat.

Heb je, net zoals @TMCLS93, de modem ook al eens gereset?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Alexanderj
Gewaardeerd verkenner

Ja gereset.... Twee keer per dag bel ik 5000.....wachten zeggen ze achterliggende dienst is ermee bezig..... Pffffffff 

 

 

0 pluimen
TMCLS93
Gewaardeerd verkenner

Bij mij is het probmeem opgelost. Telenrt heeft mijn activatie doorgevoerd na 2 dagen. Na een modem reboot werkt alles perfect 😀 als ik van jou was zou ik Orange zeker contacteren voor een financíële tegemoetkoming hoor. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen