Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-07-19 11h15
Antwoorden: 9 antwoorden
Hoi iedereen,
Gisteren (29/07/2019) heb ik Love Duo laten installeren. De installatie van de modem en het pakket verliep zonder problemen. Echter had de Orange technieker problemen om de modem te activeren. Hierdoor heb ik GEEN internet. De technieker zei me dat dit zeker 2 werkdagen kon duren vooraleer mijn modem actief zou zijn.
Ik zie mijn netwerk er wel tussen staan, maar kan hier niet mee verbinden. Na 2x contact te hebben gehad met Orange (29/07 en 30/07) zei de klantendienst me dat er geen public ID aanhangt, waardoor dit niet geactiveerd kan worden. Volgens hen is dit de taak van Telenet.
Kan ik hier iets aandoen aan het probleel of moet ik dagen zonder internet doorbrengen? Want is niet verantwoord in 2019.
Is het bij jou al opgelost? Ik zit al 8 dagen zonder... Ook na vervanging modem
Gr
@Alexanderj schreef:
Is het bij jou al opgelost? Ik zit al 8 dagen zonder... Ook na vervanging modem
Gr
Ik zou de klantendienst nogmaals lastigvallen en laten nakijken of de modem bij hen correct geregistreerd en geactiveerd staat.
Heb je, net zoals @TMCLS93, de modem ook al eens gereset?
Ja gereset.... Twee keer per dag bel ik 5000.....wachten zeggen ze achterliggende dienst is ermee bezig..... Pffffffff
Bij mij is het probmeem opgelost. Telenrt heeft mijn activatie doorgevoerd na 2 dagen. Na een modem reboot werkt alles perfect 😀 als ik van jou was zou ik Orange zeker contacteren voor een financíële tegemoetkoming hoor.