annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love Solo

Topic gestart op: 15-09-20 21h35

Antwoorden: 8 antwoorden

walterBE
Veteraan verkenner

Love Solo

Hallo community,

Wegens aanhoudende technische VDSL-problemen ben ik aan het zoeken naar een andere technologie voor internet.   

Via coax van Orange zou op zich wel geschikt zijn.

34 euro voor internet. 

Het probleem is dat ik met dat verplichte telefoonabonnement van 10 euro niets kan doen. 

Alhoewel ik 95% zekerheid denk te weten wat het zal zijn wil ik het toch maar vragen;

Love Solo of een oplossing om meer te betalen waar je nog iets aan hebt is er niet zeker? Off-menu? 

Enigste 'oplossing' is 44 euro betalen voor internet? 

Is natuurlijk nog beter dan 54 euro betalen bij Telenet . 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
ericksb
Ervaren verkenner

hallo walter u kunt info vinden bij orange.be

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@walterBE  het enige wat Orange je kan bieden is inderdaad internet met een mobiel gsm abonnement. Helaas is er nog geen internet only mogelijk hopelijk naar de toekomst maar voor nu niet. Is er niet iemand in je gezin die een abonnement kan gebruiken? Want het is geen verplichting om zelf het abonnement te gebruiken. Er zijn wel andere mogelijkheden :

* flybox : https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/flybox

Hier heb je wel een vast volume per maand dus je moet of je kan aan het einde ervan wel volume bijkopen.

* Glasvezel : https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/glasvezel

Bij de glasvezel moet je aansluitbaar zijn dus dat moet je zeker nakijken. 

 

Hopelijk heb je iets aan de info om je verder te helpen.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


walterBE
Veteraan verkenner

Bedankt. 

Voor sommige mensen zijn dat opties. Ik ben niet aansluitbaar op fiber en de Flybox-formule is te krap voor data voor mij.

Love duo blijft voor mij een optie voor mij. Denk vooral nu aan Tadaam, 40 euro. Zacht quota van 300 gb is ook niet ideaal maar waarschijnlijk te doen.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@walterBE  het is natuurlijk de vraag wat je er mee wil doen of beter gezegd waar heb je je internet voor nodig. Je bent geen antwoord schuldig hier over want het zijn niet onze zaken. Maar als ik bekijk 150 GB van de Flybox is gewoon voor de huis tuin en keuken persoon die soms eens wat emails bekijkt of eens wat opzoek werk doet. Daarnaast kan je nog perfect eens Netflix gebruiken maar dan moet je het echt beperken tot een film of drie, vier per maand. Als je dan naar 300 GB gaat kan je inderdaad al meer doen maar ook dan zit je natuurlijk beperkt aan je volume. Moest je zelf ook veel Netflix gebruiken vergeet dan niet dat een film van anderhalf uur een slordige 3 GB verbruikt , dus tel uit als je een paar films per dag / week bekijkt. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen