annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Met de rug tegen de muur

Topic gestart op: 24-07-20 16h15

Antwoorden: 15 antwoorden

adizal
Leidende verkenner

Met de rug tegen de muur

Wow, Orange stuurt mij sms om eventueel internetboost 400 mbps te nemen aan €15 i.p.v de internet boost 200 mbps aan € 10 die ik nu bijna 4 jaar gebruik. Indien ik de internet boost 400 mbps niet neem zal ik terugvallen op de standaard van 100 mbps. Dus ik heb de keuze. Ik wil niet terugvallen op 100 mbps en bestel woensdag 22/08 om 13u de internet boost 400 mbps, volgens hun site zou dat geactiveerd worden binnen de 24u. Vrijdag 24/10 om 10.30 bel ik de 5000 om te vragen waar mijn internet boost 400 blijft. Maar mijnheer u hebt reeds de internetboost 400 zegt de dame. Neen mevrouw, ik heb mijn modem juist nog gereset en ik haal 185,54 mbps. Even in de wacht geplaatst en nadien werd mij gsm nr gecontroleerd. Men zou mij terugbellen van de technische dienst. En wanneer gaat dat gebeuren mevrouw is dat vandaag nog, dat weet ik niet, vandaag nog, ik denk eerder maandag. Moet je daar als 4 jaar klant tevreden mee zijn?

Noemt men dat klant gerichte service? Mij lijkt het eerder komt volgende week nog eens terug zagen het is bijna weekend nu. Maar ondertussen sta ik wel geboekt als gebruiker van 400 mbps.

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
adizal
Leidende verkenner

Geduld heb ik, al 54 uur, daar waar ze duidelijk zijn dat de activatie binnen 24 uur geschied na intekenen.

Ik ben correct en punctueel voor mijzelf en voor anderen. En ik verwacht geen misleidende reclame van Orange

Schijnbaar voor Orange tegenover een klant niet noodzakelijk. Ik hoef eigenlijk die 400 niet ik was content met de 200 die ik al 4 jaar gebruik.

Maar als ik die 400 niet pak zetten ze me terug op 100, erg klantvriendelijk is het wel he. En maar beloven wat ze niet kunnen waarmaken.

Enfin het is niet zo erg als bij die provider met dat gele icoon en knipoogje, komt misschien nog.

Snert
Gewaardeerd verkenner

"Enfin het is niet zo erg als bij die provider met dat gele icoon en knipoogje, komt misschien nog."

 

ROFL

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @adizal persoonlijk vind ik die 400 moeten accepteren voor 5.00 extra/maand een brug te ver.
Wat die 54 uur of meer aangaat, cut them some slack ( https://www.google.be/amp/s/dictionary.cambridge.org/amp/english/cut-sb-some-slack )

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Gregory

Gij geeft opmerkingen die niks met de feiten te maken hebben. Het gaat mij niet om die € 5 slimmeke.

Leer eerst eens goed lezen en blijf anders indiaantje spelen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Welk een niveau, @adizal 

Proficiat

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen