Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-23 12h45
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik heb al enkele keren gebeld in verband een foutmelding in de klantenzone voor het verbruik van m'n vast internet volume. Echter wil m'n hier geen ticket maken en halen ze GDPR boven.
Echter ben ik hier niet mee akkoord. De regels voor telecom schrijven voor dat je altijd uw verbruik zou moeten kunnen raadplegen.
Is er nog een andere manier om dit in orde te krijgen?
@Proximulantis in het ergste geval kun je beroep doen op de ombudsmantelecom die helpen je zeker verder!
Mvg
Als je het niet kan zien in de klantenzone kan je altijd eens een kijkje nemen op de pagina van je orange modem via het lokale IP-adres
Dan krijg je een mooi overzicht per maand:
Geeft een ruw beeld, want je moet rekening houden met:
de pagina waar jij over spreekt 'technical reports' heb ik niet.
Vermoedelijk heb je een nieuwere firmware.
Echter vermoed ik als je modem herstart dat deze data verloren is.
@Totem is er hier een fix voor? Of is er een manier om een ticket te maken? Aangezien de klantendienst dit niet doet zoek ik een alternatief om toch dit te kunnen melden.