- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Opvolging verbruik vast internet
Ik heb al enkele keren gebeld in verband een foutmelding in de klantenzone voor het verbruik van m'n vast internet volume. Echter wil m'n hier geen ticket maken en halen ze GDPR boven.
Echter ben ik hier niet mee akkoord. De regels voor telecom schrijven voor dat je altijd uw verbruik zou moeten kunnen raadplegen.
Is er nog een andere manier om dit in orde te krijgen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Proximulantis in het ergste geval kun je beroep doen op de ombudsmantelecom die helpen je zeker verder!
Mvg
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als je het niet kan zien in de klantenzone kan je altijd eens een kijkje nemen op de pagina van je orange modem via het lokale IP-adres
Dan krijg je een mooi overzicht per maand:
Geeft een ruw beeld, want je moet rekening houden met:
- Abonnomentsperiode komt waarschijnlijk niet overeen met begin van de maand
- dal en piekuren zijn samen geteld(alleen bij piekverbruik van boven 3TB krijg je smallband)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
de pagina waar jij over spreekt 'technical reports' heb ik niet.
Vermoedelijk heb je een nieuwere firmware.
Echter vermoed ik als je modem herstart dat deze data verloren is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Totem is er hier een fix voor? Of is er een manier om een ticket te maken? Aangezien de klantendienst dit niet doet zoek ik een alternatief om toch dit te kunnen melden.
