Profil de Proximulantis

Chef pisteur

 • 

90  messages

Opvolging verbruik vast internet

Ik heb al enkele keren gebeld in verband een foutmelding in de klantenzone voor het verbruik van m'n vast internet volume. Echter wil m'n hier geen ticket maken en halen ze GDPR boven.

Echter ben ik hier niet mee akkoord. De regels voor telecom schrijven voor dat je altijd uw verbruik zou moeten kunnen raadplegen.

Is er nog een andere manier om dit in orde te krijgen?

2023-03-15_12h45_18.png

Super User

 • 

7.7K  messages

Het gaat soms niet, @Proximulantis 

maar vandaag werkt het bij mij

Screenshot 2023-03-15 125514.png

Chef pisteur

 • 

90  messages

@Totem is er hier een fix voor? Of is er een manier om een ticket te maken? Aangezien de klantendienst dit niet doet zoek ik een alternatief om toch dit te kunnen melden.

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Als je het niet kan zien in de klantenzone kan je altijd eens een kijkje nemen op de pagina van je orange modem via het lokale IP-adres

Dan krijg je een mooi overzicht per maand:

Screenshot 2023-03-18 114435.pngGeeft een ruw beeld, want je moet rekening houden met:

  • Abonnomentsperiode komt waarschijnlijk niet overeen met begin van de maand
  • dal en piekuren zijn samen geteld(alleen bij piekverbruik van boven 3TB krijg je smallband)

Chef pisteur

 • 

90  messages

de pagina waar jij over spreekt 'technical reports' heb ik niet.

Vermoedelijk heb je een nieuwere firmware.
Echter vermoed ik als je modem herstart dat deze data verloren is.

Guerisseur expérimenté

 • 

528  messages

@Proximulantis in het ergste geval kun je beroep doen op de ombudsmantelecom die helpen je zeker verder!

Mvg

Loading...