Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-07-22 16h15
Antwoorden: 1 antwoord
Onlangs heb ik via de chat gemeld dat ik naar het buitenland verhuis op 22 juli. Omdat er een probleem was, kon de medewerker mijn vraag niet volledig behandelen. Hij heeft mij dan gezegd om het zelf te melden in MyOrange, wat ik dan heb gedaan. Ik kreeg nadien een mail dat een medewerker mij zou contacteren per mail voor de verdere afhandeling. Ondertussen verhuis ik in 3 dagen… geen mail gekregen. En dan bellen naar de helpdesk : « al onze medewerkers zijn in gesprek, gelieve (even) te wachten » na enkele minuten wachten wordt men er gewoon uit gegooid, nadat je zogezegd een bericht kan inspreken … dus tot zover de dienstverlening.
Om klant te worden destijds ging dat nochtans zeer goed.
Bon, in dat geval zal ik alles wat ik hier in huis heb maar aangetekend opsturen naar Orange zetel in Brussel. Ik hoop dat daarna alles toch nog keurig wordt geregeld.
Denk dat je beter dit invult Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België
Terugzend adres + instructie staan op die pagina - VOU_2201001_return_instructions_cable_B2C_NL.indd (netdna-ssl.com)
Je zult een label krijgen om af te drukken, alles verpakken, label erop en naar een postpunt brengen - retour is gratis dacht ik
Bewijs van verzending bewaren, en bewijs van verzending hier uploaden Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België