annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange worldwide

Topic gestart op: 19-01-23 14h01

Antwoorden: 2 antwoorden

Dina2250
Aspirant verkenner

Orange worldwide

Hallo, 

Ik zoek volgende maand op reis te gaan naar Zuid-Afrika en wilde graag weten of er simkaart beschikbaar is die wereldwijd werkt. Ik heb online al Orange worldwide gevonden, maar op een engelse site van orange. En op de .be site vind ik er niets van terug.

Zelf zit ik als provider niet bij Orange en wil graag geen roamingkosten betalen. En lijkt mij Orange worldwide het meest betrouwbare en beste methode. Is dit beschikbaar in België?

Mvg, Dina

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
bulrog
Wijze
Wijze

Hallo,

Voor Zuid-Afrika kunt u de Best Desinations Plus Pass nemen. Dit geeft je 1000 belminuten, 1000 sms'jes en 1 GB mobiele data. Het kost €20. Als je meer mobiele data nodig hebt, kun je het beste een lokale kaart kopen of een e-sim laden van een mobiel plan.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Dina2250 ,

Jouw Belgische simkaart zal ook in het buitenland werken. (tenzij je provider dit heeft geblokkeerd, maar in de meeste gevallen werkt dit). Vanaf je de grens over gaat kun je kiezen met welke provider je verbinding maakt, je kiest manueel of laat je gsm automatisch met een provider verbinden die in het land waar je je bevind beschikbaar is. Echter, wanneer je buiten de EU bent zullen er hier roamingkosten aan verbonden zijn en deze kunnen heel sterk oplopen!
Een raad die ik je kan meegeven is: koop ter plaatse een prepaidkaart zodat je deze kunt gebruiken voor 4G en te bellen/sms'en. Opgelet: wanneer je belt/sms't met je Zuid-Afrikaanse kaart naar Belgische nummers zal dit kostelijk zijn! Dus best gewoon 4G/Wifi gebruiken en via Whatsapp werken.

Ik twijfel of je in België prepaidkaarten zult kunnen kopen voor een ander land. Misschien dat je er online kunt bestellen maar ik vermoed dat het aankopen op de luchthaven of winkels in de buurt van de beste optie zal zijn (bij aankomst in Afrika).

Leden met de meeste pluimen