- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Overstap andere provider : Ik krijg nog LOVE fakturen
Ik ben sedert 27 juli overgestapt naar andere provider. Nu krijg ik al 2 keer aanrekening tv en internet. Alhoewel ik op 3 aug modem en digicorders terugstuurde naar orange. Zelfs huur digicorder staat nog op mijn factuur.
Ik belde vorige maand al op hiervoor. Medewerker zei dat er op de volgende factuur een verrekening kwam.
Wat is het volgende? Een aanrekening met de prijs van de digicorder en modem.
Ik heb een bewijs van de post. Maar zelfs dit is niet geldig.
Spijtige zaak...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ziet er naar uit dat ze niet weten dat je opgezegd hebt
(1) heb je opzeg gedaan ? https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/wijzigen-verhuizen-opzeggen/ik-wil-...
(2) materiaal teruggestuurd lees ik - na invullen webformulier ? https://www.orange.be/sites/b2c/files/retrourinstructies_voor_de_toestellen.pdf
(3) Bewijs van de post geupload ? https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dank u.
Dit is een goede uitleg. Stukken beter dan wat ik hoorde van de klantendienst.
Ik heb alles zorgvuldig ingevuld.
Hopelijk houden ze nu nog rekening met de datum van terugzending.
Zou een superservice zijn...
Bedankt voor de hulp. Ik apprecieer dit.
Mvg
Linzi
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Linzidepoortere goedemorgen,
spijtig te lezen dat je weggaat hier.
Maar wij kunnen je daar niet bij helpen je moet contact onemen met Orange zelf.
Naar het nummer 5000 telefoneren, of via
Messenger op FB.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Wij zijn ook maar klanten.
Succes.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo mevrouw,
Dat deed ik reeds, maar het verandert de zaak niet.
Of is er een verschil tss. De mensen bij de klantendienst? De ene kan of wil misschien meer moeite doen dan de ander.
Over prijs/kwaliteit heb ik niet te klagen. Maar kinderen wilden meer opties. Alleen jammer dat de afsluit zo moeilijk verloopt...
