Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-07-20 15h23
Antwoorden: 3 antwoorden
Gezien Telenet het Belgisch voetbal vermoedelijk niet meer gaat uitzenden, overweeg ik een overstap naar Orange. Ik zou dan aldaar klant willen worden voor internet, TV (met Belgisch voetbal) en 2 GSM's. Wat is voor mij het beste aanbod?
Dag @snellerob
Je moet hier maar even gsm abonnementen aanklikken. https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_00_00_00_00_TV
Tip: Als je beslist, doe het niet on-line. Ga naar een shop. Je wandelt er weg met een installatiedatum
Gebruik geen easy switch. Na installatie door Orange bel je zelf naar telenet om op te zeggen. Ze doen dit heel correct. Wel nog je digicorder binnen brengen in een telenet shop
Good luck
@snellerob Je zou dan al gaan naar een Love trio pakket met je gsm’s erbij. Nu is het belangrijk voor jullie te weten wat je verbruik van de gsm is. Je kan al instappen op een Go plus dan heb je onbeperkt bellen en 5 GB aan data €20 per maand. Maar omdat je een totaal pakket neemt zou ik de Go intense nemen omdat je dan voor € 1 per abonnement meer , 15 GB data krijgt en onbeperkt bellen en sms. Je krijgt namelijk dan € 9 korting per abonnement vanaf de Go intense. De Go intense is zonder love pakket € 30 per maand. Ik zou voor die formule kiezen. Maar het is jullie keus en mijn advies.