Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-20 11h09
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allen;
al een tijdje denk ik er aan om de overstap naar orange love duo/trio te doen. Ik heb een alarmcentrale en camera’s . Mijn installateur zegt dat ‘Port forwarding‘ nodig is om van op afstand te communiceren met de installatie , app te bedienen en camera’s te zien. Bij navraag bij een orange stand in de media markt zegt men...geen port forwarding , hier op dit forum lijkt of het toch lukt met ‘port forwarding’. Mijn installateur denkt dat het met de ’Compal’ modem misschien lukt ,maar geen zekerheid!
kan iemand bevestigen/ontkennen..en voor welke modems ? Thanks Takis
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Takis Je probleem is inderdaad opgelost 🙂 alles wat je hoeft te doen om deze thread te beëindigen door een antwoord als een oplossing te accepteren en dit betekent het einde van dit bericht 😉.
Groetjes,
Superbonbon
@Takis Je moet hiervoor inloggen op je router, bij mij is het adres dat je in de browser moet intypen http://192.168.0.1 en dan inloggen (normaal heb je de gegevens van de operator ontvangen).
Groetjes, Sofie
Ok,bedankt voor de tips Sofie.Ik ga er mij eens aanzetten .
Bedankt sjamaan voor de info.
Takis