Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-24 18h36
Antwoorden: 2 antwoorden
Vrijdagochtend overgestapt van Telenet naar Orange.
Eerst het zwaarste nog steeds actuele probleem :
De 2 telefoon nummers werken nu nog steeds niet. Volgens installateur zou het maar paar uren duren maar ganse vrijdag geen telefoon. Zaterdagochtend nog steeds niet en dan maar zelf gebeld naar klantendienst en daar zien ze dan een Orange intern probleem bij beide telefoon nummers (dat ze dat niet anticiperen versta ik niet want die foutboodschap zal er dus al langer staan maar je moet als klant dus zelf bellen..). Klantendienst beloofde directe actie (omdat ik ook aangegeven had maandagochtend naar het buitenland te moeten). Ganse weekend niets en zondagavond dus ook geen werkende telefoon. Vandaag, maandag al paar keer naar klantendienst gebeld waar er dan 1 nummer zou werken wat nu 's avonds in de praktijk nog steeds het geval niet is... geen uitleg, geen info... blijkbaar vinden ze het bij Orange normaal om mensen hun telefoon voor een paar dagen uit te schakelen
Dat supersnelle internet is ook een verzinsel want ik heb thuis een Deco Mesh systeem en dat werkt nu slechter met het 1000Mbps dan met het 300 mbps internet van Telenet...
Mits ik een gloednieuw Deco Mesh systeem had was het snelle excuus van de Orange installateur uit hun roadbook ook weg... dus mooi marketing verhaaltje
Opvallend dat de verkoopdienst minder dan 2 minuten nodig heeft om mij op te bellen toen ik via internet 2 weken terug invulde dat ik wel wou overstappen maar nu er problemen zijn, heb ik al pogingen van 10 minuten moeten doen om iemand van de klantendienst aan de lijn te krijgen (en telkens andere natuurlijk waardoor je telkens weer moet herbeginnen)
Een ander telefoon nummer dat al bij hun zat steekt dan 2 keer in het systeem blijkbaar. Dus nu moet ik nog nakijken of ze mij de voorbije weken niet dubbel gefactureerd hebben. Dat was de verkoper paar weken terug opgevallen toen ik mijn overstap met hem overliep maar die heeft daar dus niets aan gedaan in de tussentijd... conclusie : nieuwe contracten snel snel binnenhalen en dan een hele dikke foert
@Jeen een goedemorgen,
ik zou dat niet zo cru durven neerpennen.
Heb jij de volgorde wel goed gedaan, het is bekend dat Telenet
vele aansluitingen tegenhoud ze hebben niet voor niets een miljoenen boete gekregen
ivm die zaken.
Je kan eens proberen via FB-Messenger https://www.facebook.com/OrangeBelgium
een bericht te doen met je gegevens
die je gekregen hebt of deze pagina eens lezen? https://www.orange.be/nl/contact
Succes.
Goeiemorgen,
Ik kreeg bij aanvang een mailtje : sit back, relax and let us do the work nadat ik mijn easy switch code had doorgegeven.
Story continues... gisteren namiddag nog eens meer dan 25 minuten aan telefoon gehangen nadat het nummer dat na 4u ging werken nog steeds niet werkte. Opnieuw ganse uitleg aan opnieuw een nieuwe medewerker klantendienst.
Op alle gemaakte suggesties aangegeven dat we dit al gedaan hadden : simkaart in/uit, 30 minuten afleggen, ... ben ik na 25 minuten in wacht gezet waarbij andere dienst zou gecontacteerd worden... na 20 minuten (en dus al 45 minuten bellen) in wacht, dan maar telefoon afgelegd
Deze ochtend werkte dan plots wel 1 nummer... driewerf hoera zou je dan denken MAAR de aap moet nog uit de mouw komen : het ene nummer is plots het andere nummer geworden dus waarschijnlijk zijn de simkaartnummers nu omgeswitcht maar whatsapp enzo hangen dan wel weer nog aan originele account... wat een klucht!!!
Maar misschien een medewerker van Telenet die deze nacht de klantendienst van Orange is binnengeslopen om de simkaartnummers te gaan omwisselen.