Éclaireur novice
•
1 message(s)
Overstappen van orange naar scarlet
Ik zou graag overstappen naar scarlet maar heb hier mijn easy switch nummer voor nodig. Helaas heb ik geen 1ste factuurpagina en ik krijg me maar niet ingelogd in mijn klantenzone?
Éclaireur novice
•
1 message(s)
Ik zou graag overstappen naar scarlet maar heb hier mijn easy switch nummer voor nodig. Helaas heb ik geen 1ste factuurpagina en ik krijg me maar niet ingelogd in mijn klantenzone?
patrick2
Super User
•
11.2K messages
@Timmy ben je minder dan 1 maand klant dan heb je automatisch nog geen factuur. Je klantenzone login zal je dan ook nog moeten aanmaken. Beste wat je kan doen is online bij Scarlet een abonnement aanvragen met nummerbehoud zonder easy switch. De easy switch staat ook nog niet helemaal op punt , en een nummeraanvraag van provider naar provider gaat wat sneller. Je zal dan je simkaart opgestuurd krijgen en je zal die moeten activeren of Scarlet doet dat voor je.
5
cash
Pisteur expérimenté
•
11 messages
@Cdt24801 @patrick2
Timmy heeft nu gewoon bevestigging van 2 ervaren mensen die elk op hun beurt wel weten waarover ze hier praten
@Timmy wel spijtig dat je ons verlaat ik ben al 3j zeer tevreden klant bij Orange na 17j trouwe klant te zijn bij de paarse concurent en niks van voordelen gekregen ginder
hier bij Orange amper lid en had al voordelen en nu net men 2de telefoon ontvangen voor 39€
0