Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-03-20 20h37
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou graag overstappen naar scarlet maar heb hier mijn easy switch nummer voor nodig. Helaas heb ik geen 1ste factuurpagina en ik krijg me maar niet ingelogd in mijn klantenzone?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan u enkel ook maar aanraden om die Easy Switch nog even te vergeten en alles zelf met beide providers te regelen.
Wanneer je hier de zoekfunctie eens gebruikt zul je genoeg topics en posts vinden die aantonen dat Easy Switch nog totaal niet op punt staat.
@patrick2 schreef:
@Cdt24801 we zeiden toch beide hetzelfde ? 🙄
Dat doen we toch dikwijls, zij het met minder afstand.... 😋
Alle gekheid op een stokje, ik wilde enkel de nadruk leggen op het feit dat de Easy Switch niet op punt staat en aldus aanleiding kan geven tot een hoop miserie en ellende. De rest van de tips staat inderdaad in uw post.
@
@Cdt24801 schreef:
@patrick2 schreef:
@Cdt24801 we zeiden toch beide hetzelfde ? 🙄
Dat doen we toch dikwijls, zij het met minder afstand.... 😋
Alle gekheid op een stokje, ik wilde enkel de nadruk leggen op het feit dat de Easy Switch niet op punt staat en aldus aanleiding kan geven tot een hoop miserie en ellende. De rest van de tips staat inderdaad in uw post.
Ja inderdaad 😛
Maar dat had ik toch ook vermeld 😛
Ja Patrick, da's waar. Maar ik wilde dat ene punt nog eens speciaal benadrukken. Dat was de kern en motivering van het hele antwoord