annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijsstijging 19/01/25

Topic gestart op: 12-12-24 22h22

Antwoorden: 14 antwoorden

selleslagchris
Ervaren verkenner

Prijsstijging 19/01/25

Mijn oud trio love pack stijgt met 1 euro voor tv, en 2 maal 0,40 euro voor onze 2 gsm abonnementen dus 85,80 ipv 84

Is het niet beter over te schakelen naar het nieuwe trio love pack dat 86,00 kost met 8 gb ipv 6 gb voor gsm smalle abonnement.

Er wordt ook een serieuze korting voor eerste jaar voorzien maar ik denk niet dat we daar kunnen van genieten als bestaande abonnee

Wat denkt u daarvan ?

Alvast bedankt voor uw reacties

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Pletse
Ervaren genezer

Hey @selleslagchris ,

Je zegt zelf dat de prijs voor TV met €1 duurder wordt, de huidige prijs is €19, vanaf januari dus €20...
Zie https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen 

0 pluimen
selleslagchris
Ervaren verkenner

20,00 euro enkel voor de oude abonnementen

Nieuwe zijn slechts 19 euro

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/configureer-uw-pack?internet=net-s...

0 pluimen
Pletse
Ervaren genezer

@selleslagchris ,

Wat internet betreft zijn er geen "oude abonnementen". 

Momenteel is het €19 voor TV, dit voor zowel de nieuwe als de bestaande klanten.
Vanaf 19 januari zal deze prijs verhoogd worden naar €20 zoals vermeld in mijn berekening waar letterlijk bij staat, inclusief €1 prijsstijging van januari.

Nu, je hoeft me niet te geloven hoor, maar ik maak er alvast geen woorden meer aan vuil 😅.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Pletse 

>Even een kleine correctie; vanaf het 2de "Orange mobile abonnement" is het €11 voor een Small.

Good catch

Josette
Wijze
Wijze

@selleslagchris  een goedemorgen,

zoals overal is dat alleen voor de nieuwe abonnees bolgens mij,

jammer maar helaas.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen