annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pro league , eleven sports 4-6

Topic gestart op: 04-08-20 00h03

Antwoorden: 16 antwoorden

Hasan88
Gewaardeerd verkenner

Pro league , eleven sports 4-6

OPGELOST

İs het mogelijk voor love trio klanten om Eleven sport 3-6 te activeren zonder naar een orange winkel te moeten gaan? Hoeveel kost het per/maand? İs het maandelijks opzegbaar? Bestaat er zoiets als een proefperiode/free pass? Als iemand me met 1 of meerdere vragen kan helpen , zou goed zijn. Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Ga naar één van de kanalen op de tv -> rode knop -> code ingeven -> kanalen zijn actief binnen de 24u.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Chiquita
Aspirant genezer

@patrick2 
Mijn info is toch anders hoor.
Hebben mij duidelijk gezegd dat ze vanaf MAANDAG 10/08 in de APP komen (en ze hebben er al even ingestaan trouwens)
Als je de optie geactiveerd hebt ga je vanaf volgende week deze zenders kunnen bekijken via de APP 
(was 1 van de belangrijkste redenen om de optie te activeren)

Clipboard01.jpg

patrick2
Wijze
Wijze

@Chiquita  dan vertrouw ik volledig op jou info en ook die je hebt gehad van Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Marco4
Aspirant verkenner

Ok,bedankt voor de info. Maar dat wil dan zeggen dat ik enkel op het tv scherm waarmee de decoder verbonden is de jpl kan kijken en dus niet tv van bijvoorbeeld de slaapkamer via Chromecast. Dat ging via yelo play van Telenet wel,vandaar dat ik het toch wel wat beperkt vind dan.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Marco4  je kan wel via Eleven app bekijken maar dan dien je daar een account te hebben en te betalen. Denk dat daar ook een beetje dat probleem zit dat Orange wel wil op de app maar omdat Eleven een eigen app heeft het misschien niet toelaat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Zou pas vanaf morgen zijn (info -> helpdesk Orange)

Leden met de meeste pluimen