Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-08-20 00h03
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
İs het mogelijk voor love trio klanten om Eleven sport 3-6 te activeren zonder naar een orange winkel te moeten gaan? Hoeveel kost het per/maand? İs het maandelijks opzegbaar? Bestaat er zoiets als een proefperiode/free pass? Als iemand me met 1 of meerdere vragen kan helpen , zou goed zijn. Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ga naar één van de kanalen op de tv -> rode knop -> code ingeven -> kanalen zijn actief binnen de 24u.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@patrick2
Mijn info is toch anders hoor.
Hebben mij duidelijk gezegd dat ze vanaf MAANDAG 10/08 in de APP komen (en ze hebben er al even ingestaan trouwens)
Als je de optie geactiveerd hebt ga je vanaf volgende week deze zenders kunnen bekijken via de APP
(was 1 van de belangrijkste redenen om de optie te activeren)
Ok,bedankt voor de info. Maar dat wil dan zeggen dat ik enkel op het tv scherm waarmee de decoder verbonden is de jpl kan kijken en dus niet tv van bijvoorbeeld de slaapkamer via Chromecast. Dat ging via yelo play van Telenet wel,vandaar dat ik het toch wel wat beperkt vind dan.
@Marco4 je kan wel via Eleven app bekijken maar dan dien je daar een account te hebben en te betalen. Denk dat daar ook een beetje dat probleem zit dat Orange wel wil op de app maar omdat Eleven een eigen app heeft het misschien niet toelaat.
Zou pas vanaf morgen zijn (info -> helpdesk Orange)