Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-08-20 14h45
Antwoorden: 8 antwoorden
1. Hoe moeilijk kan het zijn om een nr overdracht van proximus op een "love abonnement" (dus volledig pakket) te doen voor een dienst gespecialiseerd in telecommunicatie?? Tenslotte een dienst aangeboden door de provider. O even ter info : aanvraag gebeurde op 19 juni, is nog steeds niet in orde
2. Hoe moeilijk kan het zijn om een 4g die tijdens de blijkbaar heel moeilijke procedure cfr punt 1 ergens op niet-werkend gezet is terug de activeren. Dit overigens niet van het over te zetten nr maar een ander nr behorend tot het pakket!
3. Hoe van thuis uit werken met een steeds haperende internet!?!!?
Bij #orange is het ook niet moeilijk als medewerker om, indien je het zelf niet meer weet, de klant af te wimpelen. Zie hier enkele vb van de, o zo inventieve medewerker :
* ik zet u ff op wacht...en na een paar ' wordt de tel toegelegd
* mevr, er is net een update van onze computers, ik zet u ff op wacht
* mevr, er is een update, ik moet 1st terug inloggen en bel u terug, ja natuurlijk kunt u er op rekenen
* mevr, ik schakel u door... mevr, u bent verkeerd doorgeschakeld
Ondertss hebben wij al 2 dossiers open staan bij orange... Denk niet dat we de volgende zullen afwachten!!
Alles samen opgeteld, heb ik al 3u verloren aan gesprekken!!!
@Ya280700 ik heb inderdaad voor Proximus en Telenet gewerkt en ben heel goed op de hoogte van deze technische dingen dat wat @Gregory zegt is correct. En voor de rest ben ik ook maar gewoon een klant zoals iedereen die op de forum actief is.
Ik heb je geprobeerd te helpen en steek het niet op een andere provider maar ik weet dat met de vinger wijzen niet veel zin heeft. Het kan ook enkel bij Orange liggen dat weet ik niet daarom wijs ik niet met de vinger. Het moet uitgezocht worden waar de fout ligt en dat kan je enkel doen via Orange zelf.
IK probeer het alleen wat meer te verduidelijken wat er allemaal wel of niet fout kan gaan en waar men dient te zoeken naar die fout. Dat is wat ik doe op dit forum de problemen proberen op te lossen maar jammer genoeg gaat dat niet altijd.
Succes met de volgende stappen. En hopelijk is het als nog snel opgelost.
@Ya280700 schreef:
Haha, ok dan. Ik gelukkig voor niet lang meer. Mss solliciteren bij Orange, jullie kennen er blijkbaar meer v dan de medewerkers of denken dit.
Wel, @Ya280700 @patrick2 heeft nog bij telenet en proximus gewerkt. Hij is technisch goed op de hoogte en weet hoe vele dingen werken.
Voor de rest is dit een forum waar de klanten de klanten helpen. Zo moet Orange dat veel minder doen. Een forum is niet nieuw, andere providers hebben dit ook. Microsoft en zo ook
Vele vragen keren terug maar aan een situatie als de jouwe kunnen we hier weinig doen. Je zal maar pech hebben.
Voor de rest, veel geluk bij je nieuwe provider
@Ya280700 schreef:
1. Hoe moeilijk kan het zijn om een nr overdracht van proximus op een "love abonnement" (dus volledig pakket) te doen voor een dienst gespecialiseerd in telecommunicatie?? Tenslotte een dienst aangeboden door de provider. O even ter info : aanvraag gebeurde op 19 juni, is nog steeds niet in orde
2. Hoe moeilijk kan het zijn om een 4g die tijdens de blijkbaar heel moeilijke procedure cfr punt 1 ergens op niet-werkend gezet is terug de activeren. Dit overigens niet van het over te zetten nr maar een ander nr behorend tot het pakket!3. Hoe van thuis uit werken met een steeds haperende internet!?!!?
Bij #orange is het ook niet moeilijk als medewerker om, indien je het zelf niet meer weet, de klant af te wimpelen. Zie hier enkele vb van de, o zo inventieve medewerker :
* ik zet u ff op wacht...en na een paar ' wordt de tel toegelegd
* mevr, er is net een update van onze computers, ik zet u ff op wacht
* mevr, er is een update, ik moet 1st terug inloggen en bel u terug, ja natuurlijk kunt u er op rekenen
* mevr, ik schakel u door... mevr, u bent verkeerd doorgeschakeld
Ondertss hebben wij al 2 dossiers open staan bij orange... Denk niet dat we de volgende zullen afwachten!!
Alles samen opgeteld, heb ik al 3u verloren aan gesprekken!!!
Ugh @Ya280700 en @Helsnan30,
Totem wordt droevig om dit te lezen ! Aarzel zeker niet om contact op te nemen met de webcare tribe op sociale media (Twitter en facebook) zodat ze je dossier opnieuw analyseren en een feedback hierover geven.
Totem's groetjes,
Totem
Ook bij ons moeilijke start bij overschakeling naar love trio. 3 dagen uren mee bezig geweest. Wel hulp ingeroepen van Tribe
volgens de installateur deed Telenet, vorige provider moeilijk met sommige klanten. Hij vertrok zonder dat internet ging, controleerde niet alle posten zou dan gemerkt hebben dat coax kabel niet goed aangesloten was, koppeling app lukte 2 dagen niet ondanks er een code gegenereerd werd, binnen geraken bij orange diensten ook heel veel minuten kwijt en chats via messenger na een dag pas beantwoord. Voetbalapp niet via tv kunnen activeren. Opnieuw 40 minuten aan de lijn gehangen.
En nu net een mail waarbij ik alle gegevens moet invullen om de installatie te bevestigen zodat ze de installatie kunnen uitvoeren.????
Jammer dat Telenet pas vorige week ook toestemming kreeg om het voetbal uit te zenden. Was anders niet veranderd.