annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tarieven gaan omhoog

Topic gestart op: 27-05-22 08h57

Antwoorden: 13 antwoorden

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Tarieven gaan omhoog

OPGELOST

Tarief verhoging bij Orange : vanaf 1 juni :Het gaat vooral om minder populaire of minder gebruikte diensten .Zoals MMS of internationale bellen .Roaming wordt dubbel zo duur . De data volumes worden wel opgetrokken . Bij mobiel abonnementen  van Orange wordt o.a wordt de maandprijs voor go light opgetrokken van 10 naar 11 euro , voor Go plus van 20 naar 21 , euro voor go intens van 30 naar 32 en voor go Extreme van 40 naar 43 euro . Datavolumes  worden tegelijkertijd wel verhoogd .bv bij Go light gaat het om toename van 0,5 GB tot 2  GB , Go plus van 1 GB tot 11 GB.

Voor buitenbundel en internationale oproepen wordt het ook duurder : internationale (zone 2) van 1,8 euro naar 2,1 euro per minuut . Voor de overige internationale oproepen (zone 3,4 ,5,6) gaat het om om toename van om 2,1 euro per minuut naar 2,5 euro per minuut .Roaming (zone 2) verdubbeld in prijs van 6 euro naar 12 euro per MB .Waar een Mms dus dus dus  ver gratis was wordt vanaf 1 juni nu 0,24 euro per MMS aangerekend . 

Bij de vaste diensten stijd de maandelijks : voor tv 📺 van 16 euro naar 17 euro .

Die voor Home Flybox15 GB van 15 euro naar 17 euro en die voor Fixid phone van 10 euro naar 12 euro . 
zo verzinnen jullie op de hoogte van de nieuwe tarieven die nogmaals omhoog gaan.

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Je gebruikt een Apple dus je gebruikt dan de volgende combinaties :

command C = knippen en command V = plakken. 

Op die manier kan je linkjes plakken in een tekst of andere dingen. 

De command toets staat links naast je spatie balk die druk je in met de c toets en om te knippen en met de v erbij is het natuurlijk de andere combinatie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Je gebruikt een Apple dus je gebruikt dan de volgende combinaties :

command C = knippen en command V = plakken. 

Op die manier kan je linkjes plakken in een tekst of andere dingen. 

De command toets staat links naast je spatie balk die druk je in met de c toets en om te knippen en met de v erbij is het natuurlijk de andere combinatie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 oké zal dat in het vervolg doen dank u 🙏 voor de tip 🕵️‍♀️ Patje .  Nu ga ik naar mijn detective film kijken 👀

Fijne avond .
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Als het op apple gaat weet je me te vinden ...:) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dat weet ik zal ik in vervolg doen ben aan het leren ook ben ik binnenkort 🔜 bij mijn Vriendinne bijles aan het volgen . Kent er ook veel van . 
Want voor lessen zat het al volzet dit jaar in september. 
Fijne avond en nog eens bedankt 🙏 zal zeker u nog nodig hebben . 
tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen