Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-11-20 18h44
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
beste,
Ik heb op 07/11/2020 mijn modem, decoder via de post ingeleverd zoals jullie dit aangeven en toch krijg ik nog berichten om deze spullen in te leveren.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij hebben ook de toestellen teeug gestuurd op 21 maart 2022 via bpost en die hebben een vaste orange retourlabel. Maar alsnog krijg ik een mail van orange dat de toestel niet ontvangen is..dat is dan de probleem van orange want heb contact opgenomen met bpost en die zeggen dat ze een vaste retourlabel hebben van orange dus het is eigenlijk onmogelijk dat die verkeerd is verzonde..en het is onmogelijk dat ze die niet hebben ontvangen.nu heeft mij lan zijn naam vergeten op te schrijven op het label maar dat mag ook geen probleem zijn want heb het bewijs dat het verstuurd is hier in Herenthout dus de factuuradres weten ze wel.
Ik heb begin februari een decoder teruggestuurd. Pas midden maart heb ik bericht gekregen dat ze dit ontvangen hebben. Het kan dus wel even duren voordat Orange dit allemaal verwerkt heeft. Ik zou me nog niet ongerust maken.
@lucvangaal68 Heb je je bewijs van de Bpost per mail door gegeven aan Orange? Heb je wel een bewijs gehad van de Bpost dat je het ingeleverd hebt?
Bestaat er een mailadres of link om dat bewijs te mailen?
Groetjes