annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tevredenheid na overstap vanuit Telenet

Topic gestart op: 25-02-21 11h07

Antwoorden: 8 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Tevredenheid na overstap vanuit Telenet

Sinds bijna twee weken ben ik overgegaan naar Orange met alles ,dus internet en tv ,want gsm was al bij Orange. Hebben via de Orange shop de diensten aangevraagd en ook direct een technieker geboekt die alles zou komen installeren. Op de dag zelf van de technieker netjes een sms bericht gehad dat deze onderweg is en heeft alles geïnstalleerd. Na een klein half uurtje was deze weg en alles werkte zoals ik verwachte. 

Wij komen van Telenet af en dachten eerst oei oei want Orange heeft geen film aanbod of terug kijk tv of a'la carte aanbod om iets te bekijken. Dat waren nu de echte reden dat wij nog altijd Telenet hadden voor terug kijk tv en het filmaanbod. Ook is er nog geen website om via de pc te kijken naar de Orange tv , zoals de Orange tv app. Enkel de website voor Orange tv zou nog wel geweldig zijn. Dan kan je toch nog op je pc of iets tv kijken. Dus dat is op zich een klein dingetje wat toch wel gelanceerd mag worden nog. 

Het terug kijken van het nieuws of programma gaat via de VTM GO app via de Apple TV , moest je die niet hebben kan je ook via een Chromecast kijken. Je kan de VTM GO app op je gsm of tablet installeren en dan via de Chromecast casten naar je tv. Eventueel films kan je ook opnemen op je decoder. Ook kan je via de VTM GO app gewoon programma's terug kijken of eventuele films en je kan je gratis registreren. Het is natuurlijk wel fijn en praktischer moest Orange toch de uitrol doen van terug kijk tv. Al was dit maar voor 36 uur dan moet je ook niet met die apps te werk gaan. Maar het is een oplossing en ook eentje die werkt om toch iets terug te kunnen zien. 

Voor echt films te bekijken hebben we ook Netflix. Oke niet iedereen heeft daar een abonnement op maar vele tegenwoordig toch wel. Dus waarom dan een tv theek , een extra pakket nemen, waar de films in staan die je eventueel ook op Netflix kan vinden ? Daarnaast is er ook Disney+ die je kan nemen ook daar staan eventueel films in die men graag ziet. Oke niet iedere film kan je vinden in Netflix of Disney+ maar toch wel heel veel. En ik merk ook dat het aanbod ervan ook wel steeds meer wordt. 

Ook merk ik op bij Orange dat er veel zenders bij zijn waar je bij Telenet een extra pakket voor moet hebben. Bij Orange zijn deze gewoon aanwezig in de basis zenders daar hoef je dus niks extra voor te betalen.

Al met al ben ik zeer tevreden van Orange vanaf de aanvraag tot nu toe vandaag de dag. En eerlijk is eerlijk de extra pakketten bij Telenet missen wij zeker niet thuis aangezien daar andere oplossingen voor zijn. En de twee hebben hun eigen sterktes en ze zijn ook alle twee goed in hun aanbiedingen. Enkel is Orange goedkoper en wat minder in het aanbod maar aan de andere kant het extra aanbod kost ook extra boven op je maandelijkse factuur. 

Wat ik nog eventueel wel wil zien is dat je het verbruik van vast internet kan opvolgen via de My Orange app.  

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Heiko_42
Ervaren verkenner

@patrick2 

Was mich nach den 2 Monaten stört ist,das ich immer noch nicht meinen Internet Verbrauch kontrollieren kann.....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Heiko_42 

Dieses Problem habe ich auch. Dann durch das Webcare-Team geschickt und sie beheben es jetzt. Wenn Sie möchten, Heiko, können Sie auch über das Webcare-Team senden. Dann müssen Sie ein Facebook-Konto haben und können über Messnger senden

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
KBE
Ervaren verkenner

Reden dat wij kwasi alles chromecasten naar de tv, binnenkort een Nvidia shield in de woonkamer.

Kunnen alle apps meteen geinstalleerd worden en hoef ik die irirtante gsm niet constant bij me te hebben.

Komt er gewoon een extra bakje bij in de zetel. 

Voor die films te huren etc wij hebben dat eigenlijk nooit gemist. Zit hier met Netflix abo en Disney plus. Alles delen wij hier binnen de familie, het kost ons echt niet veel maandelijks. Ne mens moet toch iets kijken als we nergens naar toe mogen. Ze hebben ook redelijk wat 4k content op Netflix en Disney. 

Enige dat ik nog bij Orange wil zien is die tv kijken via de webrowser. Heb dit nu op mijn gsm, maar voor 1 of andere reden kan ik niet horizontaal kijken. Hij speelt enkel verticaal af op mijn gsm. Geen weet dat het aan mijn toestel ligt of dit gewoon zo is bij Orange. Maar als het zo is, dan mogen ze dit toch dringend eens laten na kijken. 

Heiko_42
Ervaren verkenner

Ich bin auch super zufrieden mit orange.....Vor 2 Monaten von telenet nach orange. Alles bestens.

Leden met de meeste pluimen