annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis isntallatie laat op zich wachten

Topic gestart op: 10-12-18 10h45

Antwoorden: 22 antwoorden

Dycker
Gewaardeerd verkenner

Verhuis isntallatie laat op zich wachten

Ik ben 10 november verhuist zit nu al een maand zonder kabel. Vandaag bericht gekregen dat ze pas 8 januari kunnen komen instelleren. Dus nog is een maand geen internet. 

Nu zouw ik graak een flybox ter compensatie krijgen voor de volgende maand. Op uitleen basis gewoon. Ik betaal nu dan 2 maand voor iets dat ik niet heb dus. Deze compensatie zal er toch vanaf kunnen.

Grtjes

 

 

Labels (1)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
Herihor
Leidende verkenner

Volhouden, blijven bellen en aandringen, ik heb hetzelfde meegemaakt! Let wel: een Flybox werkt werkt maar zo goed als het 4G signaal dat je kunt op je smartphone ontvangen!

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Dycker  diensten die nog niet geactiveerd zijn worden normaal ook niet aangerekend.

Als tijdelijke oplossing heb je met de Flybox voor 20€/maand 50GB + 100GB tussen 18:00 en 06:00.

Misschien kan iemand je tijdelijk verder helpen met een TelenetWiFree of Proximus Smart Wi-Fi account (als die netwerken beschikbaar zijn).

Daarmee heb je nog geen TV.

0 pluimen
Bart-84
Ervaren verkenner

@Dycker Al nieuws ? Hier nog steeds geen internet / TV. Installatie is reeds 2 weken geleden gedaan maar nu kunnen ze het niet activeren. Hopelijk heb je meer geluk maar ik vrees dat ik hier nog maanden zonder internet ga zitten... echt dat een bedrijf zoals dit kan blijven bestaan ...

0 pluimen
Dycker
Gewaardeerd verkenner

Bij mij kome ze de 8ste pas. En fly box was naar fout adress gestuurd 37 inplaats 137. Dus was trug naar postkantoor gestuurd. vraag pe af wanneer ik da ga krijgen. Als het nog wel komt ☺

Leden met de meeste pluimen