annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis

Topic gestart op: 01-09-20 14h13

Antwoorden: 7 antwoorden

Tinneke1
Aspirant verkenner

Verhuis

Beste,

Aangezien ik al sinds 22 juli verscheidene mails heb gestuurd en vanmorgen al meer dan 3u tijd verspild heb aan de telefoon (waar blijkbaar enkel frans gesproken word/men zeer onvriendelijk is en niet gemotiveerd is om te helpen, ook al doe je je best Frans te spreken)

Probeer ik maar eens langs deze weg.
Ik ben verhuisd op 22/07/'20 en probeer dus mijn internet en tv op mijn nieuw adres te krijgen... Ik heb verscheidene wegen geprobeert om dit in orde te krijgen, maar dit lukt voor geen meter. Ondertussen lopen de facturen lekker door, voor service die er niet is!

Is het mogelijk mijn aansluiting te verhuizen op mijn nieuw adres?!
Langs welke weg kan dit? En wat is de tijdsduur voor de verhuis van diensten, gezien ik al een maand betaal voor niets en ook niet van plan ben dit spel nog eens een maand te spelen?!!

In afwachting van antwoord.. 

Labels (4)
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Tinneke1
Aspirant verkenner

Ja hoor, al 4x. Waarop ik dan maar zelf telefonisch contact wou opnemen. Maar dat is helemaal geen doen. Ze zijn er zeer onvriendelijk, kunnen je niet helpen in je moedertaal, leggen gewoon af of je word doorgeschakeld en vervolgens leggen ze af. Komt zeer professioneel over.... Waarop ik dan via Messenger contact nam, nog geen antwoord gehad.. En nu dus hier terecht ben gekomen in de hoop tot een oplossing te komen. 

Gregory
Wijze
Wijze

Jammer dit te horen @Tinneke1 

Ik weet niet of een bezoek aan een Orange shop wat kan helpen .

 

Leden met de meeste pluimen