annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verliezen van e-mailadres is de grootste oorzaak dat mensen niet veranderen van provider

Topic gestart op: 21-02-18 20h13

Antwoorden: 20 antwoorden

Rob
Gewaardeerd verkenner

Verliezen van e-mailadres is de grootste oorzaak dat mensen niet veranderen van provider

Orange is goedkoper dan Telenet maar het verliezen van men Telenet e-mailadres bij overstap zet mij met de rug tegen de muur.

Ik heb echt geen zin al die mails over te zetten naar bv. een gmail adres of iets dergelijks.

Ook over de CI+ module ben ik tevreden en zie een decoder niet zitten.

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Gwendo
Gewaardeerd verkenner

Zoals men al zei geen provider mail adres aannemen. K vind het wel jammer dat de overheid niets voorziet zodat je je mail adres kan behouden. Mss met tijd krijgt iedereen een officieel mail adres zoals een gewoon post adres. 

0 pluimen
Super_wizard
Gewaardeerd verkenner

Het verliezen van ons e-mail adres is idd ook de reden waarom wij nog niet zijn overgestapt naar orange, wij gebruiken reeds meer dan 15 jaar ons Telenet e-mail adres, weet je wel op hoeveel websites, forums, webwinkels, enz wij geregistreerd zijn met die adressen ? 

Ik vindt dat je je e-mail adres zou moeten kunnen meenemen, zoals dat met GSM nummers zo is.... waarom kan dat niet, we leven in 2018 hè man 😔

0 pluimen
Rob
Gewaardeerd verkenner

Klopt zou zoals bij tel nr moeten zijn, dat kan je ook behouden.

0 pluimen
Manu
Veteraan verkenner

Je kan dit niet meenemen omdat het domeinnaam "telenet.be" (als in @telenet.be) uiteraard eigendom is van Telenet zelf. Het zou raar zijn dat je uw uw mailadres, op het domeinnaam van Telenet, kunt meenemen zonder je iets betaald aan Telenet.

Nu of Telenet dan geen abonnement naar buiten gooit voor enkel maildiensten, is een andere zaak uiteraard. Het zou zeer handig zijn moest Telenet een aparte dienst aanbieden voor enkel het gebruik van het mailadres (en dit dan voor enkele euro's per jaar bijvoorbeeld). Maar dit gaat telenet niet meteen doen, want dan zal Telenet heel wat klanten kwijtspelen als provider.

Leden met de meeste pluimen