Profil de patrick2

Super User

• 

11.1K  messages

Vernieuwde formules

Voor diegene die de website nog niet hebben nagezien , deze is terug online. Maar ze hebben betere formules gemaakt en dus voor iedereen wat wils. Met de gsm abonnementen kan je zelfs kiezen nu voor 1 persoon of meerdere. Vanaf de meerdere simkaarten krijg je dus ook korting op het abonnement en je krijgt bij Arend nu 30 GB volledige snelheid aan surfen. Ook de klantenzone heeft een likje verf gehad. 

Zou zeggen bekijk de website eens want het kan voor sommige heel interessant zijn .

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Ah eindelijk 30 voor Arend 😄 Discrepantie opgelost !

Super User

• 

11.1K  messages

@Muma  inderdaad daar zeg je het. Maar voor de liefhebbers heb ik ook gezien net dat second call er ook standaard in zit in de nieuwe formules.Maar ben nog even aan het uitpluizen want mijn Dolfijn zou ik aan kunnen passen naar een nieuwe formule dus eens kijken wat ik dan extra kan krijgen of wat erin zit.

Super User

• 

7.2K  messages

@patrick2  en @Muma 

Als ik het zo lees gaat het niet over Arend maar over het nieuwe GO Unlimited

Worden bestaande klanten zomaar overgezet? Ik denk het niet want de gegevens zijn anders, er is geen one-tot-one link tussen de oude en de nieuwe abo's. M.a.w. het is niet zomaar een naamsverandering, de inhoud is ook anders.

Super User

• 

11.1K  messages

@Cdt24801  het gaat zeker of de nieuwe GO formules. Maar je bestaande abonnement wordt niet zomaar aangepast de provider heeft daar geen recht op dat mag niet eens. 

Super User

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Om van Dolfijn over te stappen heb je de keuze: van € naar €10 (GO Light) of naar € 20 (GO Plus).  Dat komt neer op een wijziging van 150 belminuten naar 90 belminuten OF naar onbeperkt. En 0,5 GB OF 5 GB (het tienvoudige ...)

Ik vermoed dat je (voorlopig althans) gewoon uw Dolfijn kunt behouden.

Super User

• 

11.1K  messages

@Cdt24801  ik kan de GO unlimited nemen , de GO intense of de GO plus maar de GO light zie ik bij mij niet staan om die naar daar aan te passen.

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

thanks voor newsflash

Pisteur vétéran

• 

43  messages

Wel jammer dat er geen verhoging van de interbetsnelheid(thuis) bijzit daar keek ik echt naar uit.

Super User

• 

11.1K  messages

@izzet3838  daar ben ik nog proberen achter aan het komen. Ik mis een aantal dingen nu op de site maar denk dat het morgen zeker allemaal zichtbaar is. 

Pisteur vétéran

• 

43  messages

Ook zijn de formules van smartphone+abo verandert.

Super User

• 

7.2K  messages

@izzet3838  schreef:

Ook zijn de formules van smartphone+abo verandert.

Inderdaad, dat heet nu Smart Data, omvat 2GB extra (ipv 1GB) en kost  €15 per maand, blijkbaar ongeacht welk abo je neemt.

Ik kan me vergissen maar ik meende dat bij de oude Smartphone abo's de opleg niet overal € 15 was, maar dat het bij de lichtere versies €10 was ..

Super User

• 

7.2K  messages

Ik moet intussen mijn vorige post verbeteren:

De nieuwe "Smart Data" bestaat in drie varianten, zijnde 0,5 GB voor €5, 1 GB voor €10 en 2 GB voor €15.

Navenant de prijs van het toestel wordt er dan één van deze drie varianten aan gekoppeld.

Loading...