Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-10-18 13h07
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Mijn appartement wordt volgende week opgeleverd en ik zou bij orange willen aansluiten om de diensten van internet en tv te willen gebruiken.
Ik lees hier dat er blijkbaar lange wachttijden zijn om dit te verkrijgen, en mijn vraag is wanneer ik dan de aanvraag moet indienen om tegen minstens eind november zeker internet en tv ter beschikking te hebben.
Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@rude aangezien Orange afhankelijk is van Telenet voor de kabel aansluiting zou ik zo snel als u tijd heeft deze aanvraag doen. Orange zal een ticket aanmaken naar Telenet en die volgen dat op . De wachttijd kan een maad duren maar ook twee maanden dat ligt aan Telenet wanneer deze langs komen. Dus liever gisteren dan vandaag is eigenlijk de boodschap.
Als ik van u was zou ik klant worden bij Telenet voor die nieuwe woning. Probeer een goede promo te bekomen.
En als het dan inorde is en alles werkt, of na de promo, doe via uw easy switch ID van Telenet een overstap naar Orange.
@walterBE schreef:
Als ik van u was zou ik klant worden bij Telenet voor die nieuwe woning. Probeer een goede promo te bekomen.
En als het dan inorde is en alles werkt, of na de promo, doe via uw easy switch ID van Telenet een overstap naar Orange.
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, wetende dat Telenet voorrang geeft aan zijn eigen klanten als er iets geïnstalleerd moet worden ...
@walterBE bedankt voor de tip!
@rude aangezien Orange afhankelijk is van Telenet voor de kabel aansluiting zou ik zo snel als u tijd heeft deze aanvraag doen. Orange zal een ticket aanmaken naar Telenet en die volgen dat op . De wachttijd kan een maad duren maar ook twee maanden dat ligt aan Telenet wanneer deze langs komen. Dus liever gisteren dan vandaag is eigenlijk de boodschap.