Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-02-20 08h04
Antwoorden: 19 antwoorden
Ik zou binnenkort een Love trio abonnement willen nemen, maar ben nog aan het twijfelen welk het beste bij me past. Kan je daarmee nog programma's van de dagen ervoor (die je niet hebt opgenomen) herbekijken?
En als ik dat abonnement heb genomen kan ik dan mijn gsm abonnement verlegen waardoor je goedkoper een gsm kan kopen? Of verander is eerst beter van gsm abonnement voor ik Love trio laat aansluiten...
Klopt. Telenet begint me te duur te wordrn daarom wil ik binnenkort overschakelen
De dag dat je wil overschakelen @Elketje81 naar een shop gaan en geen easyswitch grbruiken maar zelf opzeggen na orange installatie. Een kleine extra bij orange is dat je een Guest-wifi hebt. Daarop kan men niet op je router. Orange installatie is minder dan een uur in uw geval
Eum voor mij is dat chinees wat je nu zegt... Een kennis van me werkt bij orange als installateur en moest hem verwittigen om een afspraak te maken om het te installeren. Maar eerst alle opgenomen dingen op de digicorder bekijken...
Succes dan @Elketje81
Dank je wel! Nog een fijne zondagavond!