annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontevreden nieuw klant

Topic gestart op: 06-08-20 15h54

Antwoorden: 16 antwoorden

Rosario
Gewaardeerd verkenner

ontevreden nieuw klant

Hallo ,

1ste klacht: Ik had op 24/07/2020 bij Orange Love Trio besteld en op 26/07/2020 krijg ik van Orange een mail  dat mijn installatie van internet en TV niet konden uitvoeren omdat de kabel was nog niet geactiveerd bij Telenet, met gevolgd dat ik nu met 2 operatoren zit door Orange zijn fout . Ze hebben mij verkeerde informaties gegeven voor toch een contract te tekenen .Ik vind dat service van Orange veel wensen overlaat en zeer incompetent .

2de klacht :Ik ben sinds 24/07/2020 nieuw klant bij Orange en ze hadden mij beloofd per telefoon dat de éérste 3 maanden kreeg ik een korting van 50% op mij twee abonnementen Go Intens. Nu heb ik gisteren mijn éérste factuur gekregen en mijn korting van 50% staat niet op . Ik heb gebeld naar Orange klantendienst en nu beloven me nog een keer dat vanaf volgende maand zal ik mijn korting krijgen . Ik vind dat oneerlijk want mijn korting moest starten vanaf mijn éérste factuur , afspraken zijn afspraken .

Graag zou ik willen dat Orange een compensatie mij geven voor het veroorzaken  deze ongemakken .

Rosario Garofalo

 

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Gregory
Wijze
Wijze


@Rosario  schreef:

Beste Gregory ,

Ik vind dat niet kan een onderscheid maken tussen in de shop of online .

Want uiteindelijk de persoon in de shop doet het zelfde als jij thuis achter de computer .

Voor mij elke nieuwe klanten moeten deze korting krijgen , punt amen en uit .


ja, @Rosario het is niet wat u vindt dat telt.  Het is de leverancier die beslist wat de voorwaarden van een korting zijn

0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Voor mij zijn deze praktijken niet eerlijk want het gaat altijd over de zelfde product

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Rosario  goedenavond en welkom.

Het is snel gezegd door Orange zijn fout, neen door de mensen die zich

niet goed informeren! 

Telenet zorgt nog altijd voor de kabel en neemt daar echt zijn tijd voor! 

Het gaat tegenwoordig altijd maar over korting, gratis enz.

Voor niets gaat de zon op.

Rosario Garofalo heb aub een beetje geduld Aken en Köln zijn ook niet op een dag

gebouwd. 

Geef de mensen en de registratie tijd om alles te verwerken

en kom dan terug om te zeggen dat alles oké is.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Beste Josette ,

 

Op donderdag 23/07/2020 de persoon in de shop had mij slecht informaties gegeven .

Hij heeft mij niet gezegd dat Orange niet  konden internet en TV installeren maar ondertussen zat ik al vast met de 2 abonnementen Go intens want ik had direct de 2 simkaart gekregen en geactiveerd .

Orange had gewoon verzwijgen daarmee zat ik al vast met de 2 gsm abonnementen .

Twee dagen nadien stuur ze me een mail dat de kabel niet konden activeren .

Ik bel naar de klantendienst en daar kreeg ik antwoord dat ik moest eerst voor een paar maanden bij Telenet gaan en dan terug keren bij Orange . Dat is de praktijd van Orange .

Ze beloven me wel aan de telefoon dat ik de eerste drie maanden 50% korting kreeg op de 2 gsm abonnementen maar op mijn 1ste factuur stond mijn korting niet op .

Deze mensen van Orange werken nog traag bij en zijn incompetent .

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Rosario  bedankt voor je uitleg.

Dan zou ik wel dat doorgeven via Messenger dat die winkelbediende

je voorgelogen heeft.

Wie weet kunnen hun dan wel iets voor jou betekenen.

Dat kan je hier:  klik op de blauwe hier aub?

Daar kan je dan een Messenger berichtje doen.

Kan een paar daagjes duren eer je antwoord hebt.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen