annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontevreden nieuw klant

Topic gestart op: 06-08-20 15h54

Antwoorden: 16 antwoorden

Rosario
Gewaardeerd verkenner

ontevreden nieuw klant

Hallo ,

1ste klacht: Ik had op 24/07/2020 bij Orange Love Trio besteld en op 26/07/2020 krijg ik van Orange een mail  dat mijn installatie van internet en TV niet konden uitvoeren omdat de kabel was nog niet geactiveerd bij Telenet, met gevolgd dat ik nu met 2 operatoren zit door Orange zijn fout . Ze hebben mij verkeerde informaties gegeven voor toch een contract te tekenen .Ik vind dat service van Orange veel wensen overlaat en zeer incompetent .

2de klacht :Ik ben sinds 24/07/2020 nieuw klant bij Orange en ze hadden mij beloofd per telefoon dat de éérste 3 maanden kreeg ik een korting van 50% op mij twee abonnementen Go Intens. Nu heb ik gisteren mijn éérste factuur gekregen en mijn korting van 50% staat niet op . Ik heb gebeld naar Orange klantendienst en nu beloven me nog een keer dat vanaf volgende maand zal ik mijn korting krijgen . Ik vind dat oneerlijk want mijn korting moest starten vanaf mijn éérste factuur , afspraken zijn afspraken .

Graag zou ik willen dat Orange een compensatie mij geven voor het veroorzaken  deze ongemakken .

Rosario Garofalo

 

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Beste Josette ,

 

Ik heb al in Messenger via de chat geprobeerd en twee dagen later wordt iemand wakker met dat ze excuseren voor de late antwoord omdat de laatste tijd druk geweest was . 

Zoals ik zei bij Orange werken ze veel te traag en als te druk is dan moeten ze personeel aanwerven .

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Rosario  awel dat vinden wij ook maar ook wij kunnen daar niets aan veranderen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Josette,

 

Er zijn altijd mensen die niet goed kunnen mee omgaan met online te bestellen ,denk aan de oudere mensen, en dan zijn deze mensen benadeeld . Het is gewoon onrechtvaardig .

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Rosario  goedemorgen,

die mensen raad ik altijd aan om naar de winkel te gaan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

en u vindt dat normaal dat deze mensen geen korting krijgen ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen