Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-08-20 15h54
Antwoorden: 16 antwoorden
Hallo ,
1ste klacht: Ik had op 24/07/2020 bij Orange Love Trio besteld en op 26/07/2020 krijg ik van Orange een mail dat mijn installatie van internet en TV niet konden uitvoeren omdat de kabel was nog niet geactiveerd bij Telenet, met gevolgd dat ik nu met 2 operatoren zit door Orange zijn fout . Ze hebben mij verkeerde informaties gegeven voor toch een contract te tekenen .Ik vind dat service van Orange veel wensen overlaat en zeer incompetent .
2de klacht :Ik ben sinds 24/07/2020 nieuw klant bij Orange en ze hadden mij beloofd per telefoon dat de éérste 3 maanden kreeg ik een korting van 50% op mij twee abonnementen Go Intens. Nu heb ik gisteren mijn éérste factuur gekregen en mijn korting van 50% staat niet op . Ik heb gebeld naar Orange klantendienst en nu beloven me nog een keer dat vanaf volgende maand zal ik mijn korting krijgen . Ik vind dat oneerlijk want mijn korting moest starten vanaf mijn éérste factuur , afspraken zijn afspraken .
Graag zou ik willen dat Orange een compensatie mij geven voor het veroorzaken deze ongemakken .
Rosario Garofalo
Beste Josette ,
Ik heb al in Messenger via de chat geprobeerd en twee dagen later wordt iemand wakker met dat ze excuseren voor de late antwoord omdat de laatste tijd druk geweest was .
Zoals ik zei bij Orange werken ze veel te traag en als te druk is dan moeten ze personeel aanwerven .
Josette,
Er zijn altijd mensen die niet goed kunnen mee omgaan met online te bestellen ,denk aan de oudere mensen, en dan zijn deze mensen benadeeld . Het is gewoon onrechtvaardig .
en u vindt dat normaal dat deze mensen geen korting krijgen ?