Profil de barry2

Pisteur confirmé

• 

5  messages

10 euro levenslange korting

10 euro levenslang korting . als ik wil die korting die normaal levenslang is wil doortrekken naar een nieuw abonement, valt men compleet uit de lucht. waar heb je dat verdiend? niks meer van terug te vinden, en is nu vervangen voor 4 euro korting voor 6 maand? 

zou dit via een rechtbank gaan zou het wel in mijn voordeel zijn , niet? 

mensen lokken met 10 euro levenslang, en dan nieuwe formules maken waardoor het vorige onbestaand is? 

Super User

• 

7.7K  messages

Een korting is voor 1 abonnement, niet voor nieuwe die afgesloten worden

Maar je kunt gerust je huidig abonnement behouden

>zou dit via een rechtbank gaan zou het wel in mijn voordeel zijn , niet? 

I don't think so

Pisteur confirmé

• 

5  messages

wat versta jij onder levenslange korting?

Super User

• 

7.7K  messages

Levenslange korting op 1 abonnement.  Als je verandert vervalt die.  Maar niets belet je huidig abonnement te behouden

Zou mijn tijd niet verspillen met hier te discuteren - alleen klanten hier

Over and out

Super User

• 

7.2K  messages

@barry2  schreef:

wat versta jij onder levenslange korting?

Ik denk, net zoals de collega's, dat die levenslang (misschien in de kleine lettertjes) verbonden is aan dat specifieke pakket. Verander je van pakket zullen de voordelen die eraan verbonden zijn inderdaad mee verdwijnen.

En dat is overal zo hoor ...

Super User

• 

8.2K  messages

@barry2  daar ga je toch géén geld aan uitgeven aan een rechtbank?

Je trekt aan het kleinste stokje.

Als je deze al gekregen hebt, dan moet je daar ook een bewijs van hebben gekregen.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

wat is er verkeerd te verstaan aan levenslang? na 3 maand nieuwe packs waardoor dat wegvalt? stond wss in hele kleine letters dan?

Super User

• 

8.2K  messages

@barry2 géén idee jij zegt dat!

Pisteur confirmé

• 

5  messages

je kan toch gerust zeggen dat het een  lokmiddel is, waarvan er weinig blijkt te kloppen. het woord levenslang slaat op persoonlijke korting op orange abonnement, levenslang 10 . 

als wij als belgen  1 vd duurste zijn, dan ng zulke lokmiddelen gebruiken, en dan ons doen geloven dat we een batje doen, alsook prijsafspraken hebben met concurrentie, om dan nog verdedigd te worden door andere klanten die ook het gevoel hebben dat alles fair is, dan is alles wat verloren denk ik. wat gefrustreerd denk ik op de volledige basis van het monetair systeem, niet enkel orange of mensen hier ofzo . is het ooit genoeg de winstmarges, en het concept vrije economie is mooi op papier.  sorry

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

Eind maart was er online een levenslange korting voor internet (alsook gratis installatie). Wij waren op zoek naar een nieuwe telecom operator dus heb dat toen aangevraagd. Ook een mail gekregen met de gegevens dat we een levenslange korting hadden.

Bij de eerstvolgende facturatie liep het al fout. De kosten voor de installatie waren aangerekend en de korting voor internet was ook niet toegepast. Dat is allemaal vlug opgelost en aangepast.

Maar nu zou de levenslange korting toch niet gelden en is die maar geldig voor een jaar. Dus ik heb terug contact opgenomen maar ze kunnen dat dus niet toepassen. De medewerker aan de lijn zei dat ik terug contact moest opnemen met hen als de korting is afgelopen (binnen een jaar dus). 

Loading...