4.4K messages
€40 belwaarden verdwenen
Context: ben een kleine gebruiker die over de jaren heen ongeveer €40 belwaarden heeft opgespaart met het jaarlijkse bedrag zodat men sim niet vervalt.
Probleem: Heb van €40 belwaarden in mei, nog €0.16 over.
Mogelijke oorzaken:
1) heb 4 keer naar onbekende nummers gebelt? Kan me dit niet herinneren. Men gsm is niet gestolen/op een publieke plaats geweest waar iemand anders hen kon bellen (aangezien eentje om 21u was, vorige donderdag en ik weet dat men gsm toen gewoon thuis lag en ik ook thuis was). Elk gesprek was minder dan een minuut naar een belgische nummer en het zijn verdachten nummers die steeds incrementen met 1 (zie bijlage). Gsm gehacked? Shared sim kaart?
2) had 4gb gratis voor een maand en kon het op de laatste dag gebruiken, was 500mb in totaal dus waarschijnlijk niet automatisch aangekocht (zou veel cheaper zijn denk ik?)
3) voor de rest 1 sms, 1 keer gebelt en paar keer voice mails beluisterd.
Vraag: ik begrijp als ik deze belwaarden niet terug kan krijgen maar zou er een oplossing zijn dat ik dit probleem niet tegen kom in de toekomst?
Bijlages: men huidig belkrediet, men promo van 4g, de verdachte nummers.
Alvast bedankt! 🙂

Anonymous User
4.4K messages
Die nummes zijn voice mails, dus het zal die 4g zijn en die 500mb preview dat het zei als ik naar onder scroll zal in werkelijkheid veel meer zijn. Dus kan ik automatisch aankoop hiervan uit zetten?
Bijlagen: die preview waar eerst 500mb stond (reset elke maand?)
4
0