Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-20 10h56
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds half januari 2022 (amper twee maanden) Neem ik in de orange shop van Knokke, (niet online dus) op aanraden van de verkoper een abonnement Koala: 20 euro voor onbeperkt bellen en smsen en 4GB data, EN GRATIS i-Coyote EN 32 gb CLOUD orange. Ik heb het recht het abonnement koala te behouden, doch in i coyote krijg ik als einddatum 28/03/2020???? Dus jullie nemen het niet nauw met een nieuw contract afgesloten in de shop ( om GOEDE INLICHTINGEN te krijgen) . Mag dat eingenlijk wel mijn amper twee maand oude contract, eenzijdig van jullie kant wijzigen? Of gaat dit opgelost worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@TomB schreef:
@Cdt24801
Momenteel behouden bestaande klanten nog de opties, indien er hieromtrent aanpassingen zullen zijn zal de klant hiervan op de hoogte gebracht worden.
Groeten,
Tom B
Dankuwel Tom, heel vriendelijk van u om dit even op te helderen 👍
Hierboven staat het geruststellende antwoord: je kan op uw twee oren slapen, uw abo wordt niet van ambtswege gewijzigd in één van de nieuwe formules. Je blijft dus uw huidige abo met al zijn elementen (waaronder Coyote en Orange Cloud) behouden. Maak je vrijwillig de overstap, ben je die twee wel kwijt (maar krijg je dus andere dingen in de plaats).
Tot nader order dus wel ... Houd in uw achterhoofd dat Orange op een bepaald moment kan beslissen om "oude" formules niet meer te ondersteunen ...
@jean-paul1 een provider kan naar aller tijden de diensten aanpassen. Er staat immers in je contract in de kleine lettertjes dat een provider altijd wijzigingen kan doorvoeren. Dus nu dat Orange bijna alles vernieuwd heeft hebben de Orange cloud en Coyote er uit gehaald. Maar twee maanden geleden was dit ook nog niet geweten door de shop medewerkers want die hebben afgelopen maandag pas alles te horen gekregen , vandaar dat de shops gesloten waren.
Als je de zoekfunctie even gebruikt zul je vinden dat er reeds menig woordje geschreven is over dit onderwerp.
Kort samengevat: dat abo bij Coyote wordt steeds automatisch verlengd. Over die einddatum moet je dus niet wakker liggen, dat wordt vanzelf telkens weer enkele maanden opgeschoven. Niet vergeten dat je daarvoor steeds via 4G moet werken omdat ze uw nummer moeten kunnen checken in hun tabel van rechthebbende Orange klanten.
Iets heel anders: we weten niet wat er gaat gebeuren met dat Coyote abo van Orange omdat er bij de nieuwe formules geen Coyote meer inbegrepen is (en ook geen Orange Cloud). Betekent dat ook het einde voor de bestaande klanten? Ik weet het niet. Misschien dat @Totem daar een antwoord op heeft?
@Cdt24801
Momenteel behouden bestaande klanten nog de opties, indien er hieromtrent aanpassingen zullen zijn zal de klant hiervan op de hoogte gebracht worden.
Groeten,
Tom B