annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement Koala

Topic gestart op: 11-03-20 10h56

Antwoorden: 6 antwoorden

jean-paul1
Aspirant verkenner

Abonnement Koala

OPGELOST

Sinds half januari 2022 (amper twee maanden) Neem ik in de orange shop van Knokke, (niet online dus) op aanraden van de verkoper een abonnement Koala: 20 euro voor onbeperkt bellen en smsen en 4GB data, EN GRATIS i-Coyote EN 32 gb CLOUD orange. Ik heb het recht het abonnement koala te behouden, doch in i coyote krijg ik als einddatum 28/03/2020???? Dus jullie nemen het niet nauw met een nieuw contract afgesloten in de shop ( om GOEDE INLICHTINGEN te krijgen) . Mag dat eingenlijk wel mijn amper twee maand oude contract, eenzijdig van jullie kant wijzigen? Of gaat dit opgelost worden? 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze


@TomB  schreef:

@Cdt24801 

Momenteel behouden bestaande klanten nog de opties, indien er hieromtrent aanpassingen zullen zijn zal de klant hiervan op de hoogte gebracht worden.

Groeten,

Tom B


Dankuwel Tom, heel vriendelijk van u om dit even op te helderen 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@jean-paul1 

Hierboven staat het geruststellende antwoord: je kan op uw twee oren slapen, uw abo wordt niet van ambtswege gewijzigd in één van de nieuwe formules. Je blijft dus uw huidige abo met al zijn elementen (waaronder Coyote en Orange Cloud) behouden. Maak je vrijwillig de overstap, ben je die twee wel kwijt (maar krijg je dus andere dingen in de plaats).

Tot nader order dus wel ... Houd in uw achterhoofd dat Orange op een bepaald moment kan beslissen om "oude" formules niet meer te ondersteunen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@jean-paul1 

Hierboven staat het geruststellende antwoord: je kan op uw twee oren slapen, uw abo wordt niet van ambtswege gewijzigd in één van de nieuwe formules. Je blijft dus uw huidige abo met al zijn elementen (waaronder Coyote en Orange Cloud) behouden. Maak je vrijwillig de overstap, ben je die twee wel kwijt (maar krijg je dus andere dingen in de plaats).

Tot nader order dus wel ... Houd in uw achterhoofd dat Orange op een bepaald moment kan beslissen om "oude" formules niet meer te ondersteunen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@jean-paul1 

Even aanvullen: bij mij staat de einddatum momenteel op 16/03/2020. Ik zal het u op tijd weten te zeggen of het nogmaals aangepast werd of niet meer.

Even geduld dus.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen