Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-01-20 21h58
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo Orange,
Ik wil me een Smartphone + abonnement aanschaffen. (Dolfijn Smartphone aan €25/maand)
Ik lees op de Orange-website het onderstaande. Wil dit zeggen dat ik mijn Dolfijn Smartphone abonnement na 12 maanden kan aanpassen naar bvb het Kolibrie Smartphone (€15/maand), zonder een restwaarde te moeten betalen?
Mvg,
Stefaan
Indien je koos voor een looptijd van 24 maanden:
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@stefaantje ik werk niet voor Orange ik spreek uit eigen standpunt en ervaring. Heb ook een abonnement bij Orange en toen ik mijn eerste gsm koppelde aan mijn abonnement heb ik nooit gezien dat ik naar Kolibrie kon gaan. Heb nu mijn tweede gsm eraan gekoppeld nu moet ik weer wachten natuurlijk dan kan ik het zeker zeggen. Net ook ff gezien op de website en je kan een gsm met Kolibrie bestellen. Dus wacht die 12 maanden en kijk of je dan daar naar toe kan overschakelen.Ik heb het nog niet gezien toen in mijn tabel in de klantezone waarom weet ik niet.
Orange heeft geen email adres , is te lezen niet meer , want voorheen was dat er wel maar door veranderingen en dergelijke is dat geschrapt. Heb dan gevraagd of dit terug kan komen , meerdere waren het er mee eens , maar nee hoor het antwoordt was toen : ' alles gaat via social media tegenwoordig. Veel mensen gebruiken geen email meer en dat komt dus te vervallen.' Was uitgesproken vanuit een moderator hier.
Moest je echt iemand hier over willen spreken is het beste naar een Orange shop te gaan. Bij mij in de stad kom ik er ook met regelmaat heb er goed contact mee dus vandaar dat ik ook veel dingen weet. De rest van de kennis die ik heb komt uit eigen ervaring , lang genoeg klant te zijn bij Orange en Telenet en Proximus heb ik voor gewerkt dus dat doet ook veel.
Hallo Orange,
Ik wil me een Smartphone + abonnement aanschaffen. (Dolfijn Smartphone aan €25/maand)
Ik lees op de Orange-website het onderstaande. Wil dit zeggen dat ik mijn Dolfijn Smartphone abonnement na 12 maanden kan aanpassen naar bvb het Kolibrie Smartphone (€15/maand), zonder een restwaarde te moeten betalen?Mvg,
StefaanIndien je koos voor een looptijd van 24 maanden:
- Tijdens de eerste 12 maanden: Je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan.
- Na 12 maanden en tot de 22ste maand van de verkoopsovereenkomst: je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan, maar je kan ook omschakelen naar een lager tariefplan.
Ugh @stefaantje,
Je kan inderdaad na je 12de maand naar een Kolibrie smartphone gaan als je een Dolfijn smartphone had. Je kan altijd een niveau lager gaan in de categorie "abonnement met smartphone"" na 12 maanden.
De "normale" Kolibrie, zonder smartphone dus, verschilt dus van de Kolibrie met smartphone.
Totem's groet !
Totem
@patrick2, ik lees nochthans dat "Kolibrie" weldegelijk vermeld staat bij de voorwaarden:
Smartphone aan verlaagde prijs (24 maanden)
Aanbieding geldig van 03/01/2020 tot en met 31/01/2020, maximum 2 abonnementen per klant. Aanbieding enkel geldig bij elk nieuw Kolibrie, Dolfijn, Koala, Cheetah, Arend of Arend Premium Smartphone-abonnement, specifiek voor een gekoppeld aanbod van 24 maanden met bankdomiciliëring.
@patrick2, spreek jij trouwens als werknemer namens Orange of puur uit persoonlijk standpunt?
Indien het tweede, kan je me zeggen hoe ik iemand van Orange zelf kan spreken over dit onderwerp? (ik vind nergens een e-mailadres of contactformulier terug op de website...)
@stefaantje ik werk niet voor Orange ik spreek uit eigen standpunt en ervaring. Heb ook een abonnement bij Orange en toen ik mijn eerste gsm koppelde aan mijn abonnement heb ik nooit gezien dat ik naar Kolibrie kon gaan. Heb nu mijn tweede gsm eraan gekoppeld nu moet ik weer wachten natuurlijk dan kan ik het zeker zeggen. Net ook ff gezien op de website en je kan een gsm met Kolibrie bestellen. Dus wacht die 12 maanden en kijk of je dan daar naar toe kan overschakelen.Ik heb het nog niet gezien toen in mijn tabel in de klantezone waarom weet ik niet.
Orange heeft geen email adres , is te lezen niet meer , want voorheen was dat er wel maar door veranderingen en dergelijke is dat geschrapt. Heb dan gevraagd of dit terug kan komen , meerdere waren het er mee eens , maar nee hoor het antwoordt was toen : ' alles gaat via social media tegenwoordig. Veel mensen gebruiken geen email meer en dat komt dus te vervallen.' Was uitgesproken vanuit een moderator hier.
Moest je echt iemand hier over willen spreken is het beste naar een Orange shop te gaan. Bij mij in de stad kom ik er ook met regelmaat heb er goed contact mee dus vandaar dat ik ook veel dingen weet. De rest van de kennis die ik heb komt uit eigen ervaring , lang genoeg klant te zijn bij Orange en Telenet en Proximus heb ik voor gewerkt dus dat doet ook veel.