annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement met smartphone wijzigen na 12 van de 24 maanden

Topic gestart op: 05-01-20 21h58

Antwoorden: 6 antwoorden

stefaantje
Gewaardeerd verkenner

Abonnement met smartphone wijzigen na 12 van de 24 maanden

OPGELOST

Hallo Orange,

Ik wil me een Smartphone + abonnement aanschaffen. (Dolfijn Smartphone aan €25/maand)
Ik lees op de Orange-website het onderstaande. Wil dit zeggen dat ik mijn Dolfijn Smartphone abonnement na 12 maanden kan aanpassen naar bvb het Kolibrie Smartphone (€15/maand), zonder een restwaarde te moeten betalen?

Mvg,
Stefaan

Indien je koos voor een looptijd van 24 maanden:

  • Tijdens de eerste 12 maanden: Je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan.  
  • Na 12 maanden en tot de 22ste maand van de verkoopsovereenkomst: je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan, maar je kan ook omschakelen naar een lager tariefplan.
Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@stefaantje  ik werk niet voor Orange ik spreek uit eigen standpunt en ervaring. Heb ook een abonnement bij Orange en toen ik mijn eerste gsm koppelde aan mijn abonnement heb ik nooit gezien dat ik naar Kolibrie kon gaan. Heb nu mijn tweede gsm eraan gekoppeld nu moet ik weer wachten natuurlijk dan kan ik het zeker zeggen. Net ook ff gezien op de website en je kan een gsm met Kolibrie bestellen. Dus wacht die 12 maanden en kijk of je dan daar naar toe kan overschakelen.Ik heb het nog niet gezien toen in mijn tabel in de klantezone waarom weet ik niet. 

Orange heeft geen email adres , is te lezen niet meer , want voorheen was dat er wel maar door veranderingen en dergelijke is dat geschrapt. Heb dan gevraagd of dit terug kan komen , meerdere waren het er mee eens , maar nee hoor het antwoordt was toen : ' alles gaat via social media tegenwoordig. Veel mensen gebruiken geen email meer en dat komt dus te vervallen.' Was uitgesproken vanuit een moderator hier.

Moest je echt iemand hier over willen spreken is het beste naar een Orange shop te gaan. Bij mij in de stad kom ik er ook met regelmaat heb er goed contact mee dus vandaar dat ik ook veel dingen weet. De rest van de kennis die ik heb komt uit eigen ervaring , lang genoeg klant te zijn bij Orange en Telenet en Proximus heb ik voor gewerkt dus dat doet ook veel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo Orange,

Ik wil me een Smartphone + abonnement aanschaffen. (Dolfijn Smartphone aan €25/maand)
Ik lees op de Orange-website het onderstaande. Wil dit zeggen dat ik mijn Dolfijn Smartphone abonnement na 12 maanden kan aanpassen naar bvb het Kolibrie Smartphone (€15/maand), zonder een restwaarde te moeten betalen?

Mvg,
Stefaan

Indien je koos voor een looptijd van 24 maanden:

  • Tijdens de eerste 12 maanden: Je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan.  
  • Na 12 maanden en tot de 22ste maand van de verkoopsovereenkomst: je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan, maar je kan ook omschakelen naar een lager tariefplan.

Ugh @stefaantje,

Je kan inderdaad na je 12de maand naar een Kolibrie smartphone gaan als je een Dolfijn smartphone had. Je kan altijd een niveau lager gaan in de categorie "abonnement met smartphone"" na 12 maanden.

De "normale" Kolibrie, zonder smartphone dus, verschilt dus van de Kolibrie met smartphone.

Totem's groet !

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo Orange,

Ik wil me een Smartphone + abonnement aanschaffen. (Dolfijn Smartphone aan €25/maand)
Ik lees op de Orange-website het onderstaande. Wil dit zeggen dat ik mijn Dolfijn Smartphone abonnement na 12 maanden kan aanpassen naar bvb het Kolibrie Smartphone (€15/maand), zonder een restwaarde te moeten betalen?

Mvg,
Stefaan

Indien je koos voor een looptijd van 24 maanden:

  • Tijdens de eerste 12 maanden: Je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan.  
  • Na 12 maanden en tot de 22ste maand van de verkoopsovereenkomst: je kan je abonnement wijzigen naar een hoger tariefplan, maar je kan ook omschakelen naar een lager tariefplan.

Ugh @stefaantje,

Je kan inderdaad na je 12de maand naar een Kolibrie smartphone gaan als je een Dolfijn smartphone had. Je kan altijd een niveau lager gaan in de categorie "abonnement met smartphone"" na 12 maanden.

De "normale" Kolibrie, zonder smartphone dus, verschilt dus van de Kolibrie met smartphone.

Totem's groet !

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@stefaantje  zoals het op de website staat kan u het letterlijk overnemen. Dus als u een contract heeft van 24 maanden kan u in de 13e maand uw abonnement aanpassen. Het mag ook elke maand aangepast worden vanaf dat moment hoger of lager. Het is enkel niet mogelijk dat u kan overgaan naar een Kolibrie dus Dolfijn is het laagste abonnement wat u kan nemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


stefaantje
Gewaardeerd verkenner

@patrick2, bedankt voor je snelle reactie.

Je bevestigt dat ik naar een lager abonnement kan aanpassen. Maar waarom dan niet naar Kolibrie? Er staat nergens vermeld dat dat niet zou mogen...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@stefaantje Vanaf dolfijn is met smartphone , kolibrie is niet opgenomen in het aanbod door Orange

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen