annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement nog niet geactiveerd

Topic gestart op: 02-04-18 21h30

Antwoorden: 4 antwoorden

applefan03
Aspirant verkenner

Abonnement nog niet geactiveerd

OPGELOST

Is het normaal dat 48 uur na het bestellen van een Zen-abonnement als huidige klant mijn abonnement nog altijd niet geactiveerd is?

Op dit moment heb ik nog steeds mijn herlaadkaart, deze is nog niet overgeschakeld.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
applefan03
Aspirant verkenner

Het abonnement is geactiveerd. Er was een vertraging opgetreden door het Paasweekend.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
a148146
Leidende verkenner

Ik zou je geen antwoord kunnen geven, . weet zelf nog niet van een afspaak en ik had geen telefoon dus mijn bestelling is via messenger gegaan die offerte zou verstuurt zijn zeiden ze, maar mischien komt dit door het Paas weekeinde; Ik ben Zaterdag klant geworden en weet nog steeds van niets. Een woensdag bel ik terug naar de klantendienst bij andere operators bel je en kan je zo klant worden. ik weet niet eens die offerte is dit op papier of een mail. Ik heb niets ontvangen. Ik denk dat ik nog beter bij Telenet blijf.

0 pluimen
applefan03
Aspirant verkenner

Het abonnement is geactiveerd. Er was een vertraging opgetreden door het Paasweekend.

a148146
Leidende verkenner

 
0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

ok, dit zal bij mij ook zijn. Maar ik heb een volledige installatie. Heb nu nog wel een andere operator dat is het niet, maar zou dit toch zo snel mogelijkachterwegen willen laten. Vind het al goed dat je al dat gedoe van vroeger zelf niet meer moer doen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen