annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement stopzetten

Topic gestart op: 06-09-19 09h48

Antwoorden: 8 antwoorden

Karima_tal
Aspirant verkenner

Abonnement stopzetten

Ik heb een pack bij orange. (internet-tv-mobiel) sinds Mei.
Waarbij ik dus ook een smartphone heb aangekocht aan 8euro.
Maandelijks moet ik niets betalen voor deze smartphone.

 

Als ik mijn abonnement stop, kan ik de telefoon dan terug inleveren of hoe gaat dit precies?

 

Bedankt voor de info

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Karima_tal  als u een abonnement stopt zet om welke reden dan ook is het niet mogelijk een gsm terug binnen te brengen. Het toestel is dan voor u om te behouden en u betaald maandelijks uw abonnement dus geen afbetaling aan het toestel zelf. Moest u een nieuwe gsm willen kan u de oude die u nu heeft wel binnen brengen en eventueel terug verkopen aan Orange dan krijgt u een waardebon om er iets anders voor te kopen , andere gsm of een hoesje of wat u wil . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Karima_tal
Aspirant verkenner

 

Bedankt voor je reactie.

Maar als ik mijn abonnement dus stopzet, moet ik dan een bedrag terugbetalen voor deze telefoon of  niet?
Dit is eigenlijk mijn vraag….

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Karima_tal  zolang u de gsm niet of afbetaling gekocht hebt is het antwoordt nee. Enkel als de gsm op afbetaling is dan moet u een restwaarde betalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Karima_tal 

Je hebt die gsm gekocht aan  €8, dus was dat waarschijnlijk  een of andere promo. Heb je de kleine letterjes van de voorwaarden toen doorgelezen? Misschien dat daar wel iets specifieks in staat in verband met opzegging van het abo.

Indien de gsm echt maar €8 gekost heeft zonder verdere voorwaarden is het antwoord van @patrick2 van toepassing en betaal je dus niets en mag je hem gewoon houden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen