Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-04-18 04h49
Antwoorden: 7 antwoorden
Goeie dag allemaal,
Op 3 April 2018 complete Easy Internet @Home met Double Boost-optie set ontvangen.
Na enkele dagen uittesten en alles onder de knie krijgen moet ik toegeven - werkt perfect en doet wat het beloofd - een echte aanrader voor wie het kan gebruiken.
Nu komt het, iedere 11de van de maand start een nieuw blok van 30GB plus 100GB voor 20 Euro.
Na enkele dagen verscheen mijn 1ste rekening. En ja hoor met geschenk.
Mijn 1ste 8 dagen surfen kosten mij ook 20 Euro.
Dit verhaal is ter inlichting en nog geen kritiek. Ik bel deze week eens naar de klantendienst.
Grtjs Chris
Volgens mij heb je de eerste 8 dagen ' gratis ' gebruikt en die € 20,- is een vooruitbetaling van je volgende verbruikersperiode, dus de maand die zal starten. Dit is bij alle abonementen zo, er staat op de factuur omschreven ' Bijdrage voor de volgende factureringsperiode ' . ( Ik weet niet of je je gedetailleerde factuur al bekeken hebt via de klantenzone ? Daar staat het netjes op vermeld )
Controle faktuur linksboven
Periode van deze factuur:
03 april 2018 - 10 april 2018
Deze week eens klantendienst.
Want heb nog een probleem
Alle Data verbruik staat in MB of zelfs in Kbyte
GPRS-toegang Totaal Kbyte
WEB.RES.BE 14158163 Kbyte
We zijn 2018 ! en gebruiken enkel nog GB
Grtjs Chris
Er zou inderdaad staan periode van de factuur 03 april tot 10 april. Maar die 20 euro zal toch gaan over de vooruitbetaling verbruikersperiode van je volgende factuur, namelijk periode 11april tot 10 mei dan :).
Ja zoals bram zegt kan je best eens via die klantenzone horen; deznoods via messenger gaat het ook zo helpen ze ook snel. Ik heb ook voor drie week in April 20 euro moeten betalen voor Love Arend-TV-internet+ Boost aan 10€.