annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie abonnement met overdracht nog niet ok

Topic gestart op: 05-06-19 23h29

Antwoorden: 5 antwoorden

Anneleen
Aspirant verkenner

Activatie abonnement met overdracht nog niet ok

Al meer dan 2 weken problemen met activatie van mijn nieuwe abonnement! 

Ondertussen al 7 dagen geen netwerk. Klantendienst werkt ook absoluut niet mee! 

Goed bezig Orange! Zeer ontevreden klanten hier! We blijven geen minuut langer bij jullie! 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Anneleen
Aspirant verkenner

Eerst online aangevraagd. Idd brief met 1 actievatiecode gekregen (2 simkaarten). Vriend kon activeren maar ik niet want we hadden maar 1 actievatiecode. Nooit sms gehad, nooit oude netwerk weggevallen, nooit orange gehad. 

Dagen later langsgeweest in een winkel. Nieuwe simkaarten, nieuwe info. Ook dit allemaal gedaan. Nog steeds geen orange en nog steeds bij oude provider. 

Na veel telefoons naar orange (en geen duidelijke info, maar wel altijd ‘een nieuw dossier wordt aangemaakt’) zijn we toch afgesloten bij de oude provider. Maar orange werkt nog steeds niet!

ondertussen al 7 dagen geen netwerk, niets! Via de telefonische klantendienst krijg ik altijd de info dat het abo wel geactiveerd is en dat alles zou moeten werken (niet dus!). Ze maken altijd een dossier aan, en daar stopt het!

enfin, wij kunnen dus al een week niet bellen, niet smsen, niet gebeld worden en geen 4g gebruiken... een kleine rap voor mijn vriend die koerier is en geen gps kan gebruiken zonder zijn 4g. 

Op mijn gsm staat ‘geen service’ en ironisch gezien beschrijft dit helemaal de situatie van orange! 

Ondertussen overgestapt naar de concurrentie, maar we laten het hier niet bij. We weigeren ook maar 1 cent te betalen voor de periode dat ons abo (volgens hen) wel werkte. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen