annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie simkaart werkt niet

Topic gestart op: 01-11-18 09h33

Antwoorden: 5 antwoorden

mathias
Gewaardeerd verkenner

Activatie simkaart werkt niet

OPGELOST

Beste,

Eergisteren met de post mijn nieuwe simkaart voor mijn 2e Orange nummer mét abonnement ontvangen.

Nu wil ik deze door middel van de info in de bijgevoegde brief activeren maar dit lukt maar niet.

Het formulier meldt steeds dat de geboortedatum foutief is, hoewel ik wel degelijk op die datum geboren ben en ook in mijn klantenzone staat dit correct. De technische helpdesk zou ook op feest- en zondag werken maar het blijkt niet mogelijk. Kan iemand me verder helpen of het nummer van de technische klantendienst bezorgen die wél bereikbaar is zoals vermeld op de website?

Alvast bedankt!

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@mathias ik vrees er voor dat ze daadwerkelijk op uw 2e abonnement een foutieve geboorte datum gezet hebben. Dan gaat uw activatie niet herkend worden. In uw klantenzone kan het correct staan aangezien u al een abonnement hebt lopen. U kan blijven proberen om te bellen maar u kan ook naar een shop gaan of eventueel op facebook messenger een bericht sturen. Zolang er ergens in hun systeem een fout zit lukt die activatie nooit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
jonashendrickx
Gewaardeerd verkenner

Kan zijn dat je je identiteitskaartgegevens nog ergens moet ingeven indien je dit nog niet gedaan had.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Er waren gisteren ernstige problemen met het netwerk van Orange en onder andere de helpdesk was onbereikbaar. De situatie was zo algemeen dat het zelfs in het nieuws op de radio vermeld werd.

Vandaag eens opnieuw proberen zou ik zeggen ... Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


mathias
Gewaardeerd verkenner

Zonet nogmaal geprobeerd te activeren... hetzelfde resultaat helaas...

Ook de helpdesk is niet bereikbaar...

Blijven proberen zeker 😉

patrick2
Wijze
Wijze

@mathias ik vrees er voor dat ze daadwerkelijk op uw 2e abonnement een foutieve geboorte datum gezet hebben. Dan gaat uw activatie niet herkend worden. In uw klantenzone kan het correct staan aangezien u al een abonnement hebt lopen. U kan blijven proberen om te bellen maar u kan ook naar een shop gaan of eventueel op facebook messenger een bericht sturen. Zolang er ergens in hun systeem een fout zit lukt die activatie nooit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen