Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-18 09h33
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Eergisteren met de post mijn nieuwe simkaart voor mijn 2e Orange nummer mét abonnement ontvangen.
Nu wil ik deze door middel van de info in de bijgevoegde brief activeren maar dit lukt maar niet.
Het formulier meldt steeds dat de geboortedatum foutief is, hoewel ik wel degelijk op die datum geboren ben en ook in mijn klantenzone staat dit correct. De technische helpdesk zou ook op feest- en zondag werken maar het blijkt niet mogelijk. Kan iemand me verder helpen of het nummer van de technische klantendienst bezorgen die wél bereikbaar is zoals vermeld op de website?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@mathias ik vrees er voor dat ze daadwerkelijk op uw 2e abonnement een foutieve geboorte datum gezet hebben. Dan gaat uw activatie niet herkend worden. In uw klantenzone kan het correct staan aangezien u al een abonnement hebt lopen. U kan blijven proberen om te bellen maar u kan ook naar een shop gaan of eventueel op facebook messenger een bericht sturen. Zolang er ergens in hun systeem een fout zit lukt die activatie nooit.
ook in mijn klantenzone staat dit correct